Gå til innhold

Tro meg Webmaster


Gjest a survivor

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor

Det innlegget jeg skrev om kosthold og psykisk helse.

Jeg skal love deg at jeg ikke skal spamme Kostholdsforumet.

Tro meg da. For engangs skyld?

Dette har jeg aldri bedt om før. Når jeg nå går inn på forum for kosthold, så er det fordi jeg har fått tips om at kostholdsendring kan hjelpe meg.

Kan dere ikke gi meg en sjanse der?

Jeg har jo ingen traumatisk opplevelse ifbm kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest a survivor

Jeg har jo vist at jeg er på vei ut av Psykiatri-forumet.

Den viktigste grunn til at jeg byttet nick, var fordi dette nicket skal representerer noe nytt.

Men hvis dere ikke vil tro meg - så greit det. Det er deres valg.

Jeg har til dags dato ikke lovet noe som helst på dette forumet.

Men jeg lover at jeg ikke skal spamme forum for Mat og Ernæring.

Det er jo et helt nøytralt forum. Og jeg kommer til å holde meg til nettopp Mat og Ernæring.

Kan dere ikke gi meg en sjanse der eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Jeg har jo vist at jeg er på vei ut av Psykiatri-forumet.

Den viktigste grunn til at jeg byttet nick, var fordi dette nicket skal representerer noe nytt.

Men hvis dere ikke vil tro meg - så greit det. Det er deres valg.

Jeg har til dags dato ikke lovet noe som helst på dette forumet.

Men jeg lover at jeg ikke skal spamme forum for Mat og Ernæring.

Det er jo et helt nøytralt forum. Og jeg kommer til å holde meg til nettopp Mat og Ernæring.

Kan dere ikke gi meg en sjanse der eller?

Når det gjelder Mat og Ernæring, så har jeg ingen tidligere erfaringer. Jeg har i mitt liv bare spist for å bli mett og spist det jeg har likt. Og ikke tenkt nøyere gjennom det.¨

Jeg kan derfor ikke se noen årsak til at jeg skulle spamme det forumet.

Dersom da ikke NHD har rett i at jeg har en bipolar lidelse.

Men jeg kan umulig klare å få opp mange nye tanker omkring kosthold.

Der inne vil jeg ha mye å lære.

Ser dere forskjellen?

Når man har noe å lære, så lytter man i større grad, enn når man har noe å lære bort, slik jeg hadde på Psykiatri-forum. På Psykiatriforum hadde jeg en historie å fortelle.

På Mat og Ernæring har jeg ingen historie å vise til. Der inne har jeg kun spørsmål.

Ser dere forskjellen?

Eller tror dere at jeg kommer til å opptre manisk mhp Kosthold også?

Da skal jeg si på forhånd at det kommer ikke til å skje.

Noe slikt kan jeg ikke si om forum for Psykiatri på forhånd. På forum for Psykiatri kan jeg ikke garantere noe som helst.

Men på forum for Mat og Ernæring, kan jeg faktisk garantere at jeg ikke kommer til å spamme.

Jeg har ikke lovet noe på Psykiatri-forum, fordi jeg visste at jeg ville kunne risikere å blusse opp min følelser for det faget.

Men på Mat og Ernæring, så har jeg ingen traumatiske opplevelser fra fortiden.

Ser dere ikke forskjellen på de to temaene sett fra min side?

Tror dere virkelig at jeg skriver like mye om alle verdens temaer som jeg skriver om Psykiatri? Da tar dere i såfall meget feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Du er inntil videre utestengt fra forum for psykiatri. Dersom du klarer å respektere denne avgjørelsen og ikke poster innlegg der, kan du benytte de andre forumene såfremt du begrenser gjentagelser av de samme temaene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Når det gjelder Mat og Ernæring, så har jeg ingen tidligere erfaringer. Jeg har i mitt liv bare spist for å bli mett og spist det jeg har likt. Og ikke tenkt nøyere gjennom det.¨

Jeg kan derfor ikke se noen årsak til at jeg skulle spamme det forumet.

Dersom da ikke NHD har rett i at jeg har en bipolar lidelse.

Men jeg kan umulig klare å få opp mange nye tanker omkring kosthold.

Der inne vil jeg ha mye å lære.

Ser dere forskjellen?

Når man har noe å lære, så lytter man i større grad, enn når man har noe å lære bort, slik jeg hadde på Psykiatri-forum. På Psykiatriforum hadde jeg en historie å fortelle.

På Mat og Ernæring har jeg ingen historie å vise til. Der inne har jeg kun spørsmål.

Ser dere forskjellen?

Eller tror dere at jeg kommer til å opptre manisk mhp Kosthold også?

Da skal jeg si på forhånd at det kommer ikke til å skje.

Noe slikt kan jeg ikke si om forum for Psykiatri på forhånd. På forum for Psykiatri kan jeg ikke garantere noe som helst.

Men på forum for Mat og Ernæring, kan jeg faktisk garantere at jeg ikke kommer til å spamme.

Jeg har ikke lovet noe på Psykiatri-forum, fordi jeg visste at jeg ville kunne risikere å blusse opp min følelser for det faget.

Men på Mat og Ernæring, så har jeg ingen traumatiske opplevelser fra fortiden.

Ser dere ikke forskjellen på de to temaene sett fra min side?

Tror dere virkelig at jeg skriver like mye om alle verdens temaer som jeg skriver om Psykiatri? Da tar dere i såfall meget feil.

Nå går jeg og prøver å få sove igjen.

Så kommer jeg med et forslag: Kan dere gi meg ei ukes prøvetid på forum for Mat og Ernæring?

Og så skal jeg bevise at det ikke blir noe spam der?

Jeg er ikke ute etter trøbbel. Tro meg.

Når det er sagt så kommer jeg jo til å forsøke å spise den maten jeg har blitt tipset om uansett.

Men det skader jo ikke med å se om man får kommentarer fra andre?

Eller tror dere virkelig at jeg er en sånn person som løper rundt overalt og spammer om alle tema.

Det er kun psykiatri jeg spammer om. Faktisk.

Vel, så kan man si at det er en fare for at jeg skal jeg skrive om psykiatri på Mat og Ernæring.

Men det skal jeg love dere at ikke skal skje.

Det er en overskrift der. At temaet er Mat og Ernæring, og da holder jeg meg til den.

Psykiatri er noe mye mer omfattende. Men det har tydeligvis ikke fagfeltet tatt innover seg.

Og det har jeg tatt til etterretning og er på vei ut derfra, for jeg vil ikke ødelegge for folk, spesielt ikke når det er så tydelig uttalt.

Men jeg kommer fortsatt til å skrive enkelte innlegg der.

Men tro meg. Det blir fint lite spam fra meg her, ikke noe mer enn fra andre. Jeg kan tilpasse meg.

Du ser det jo allerede. Nå skriver jeg jo heller på dette Webmasterforumet.

Så kommer jeg vel til å skrive her , til dere forstår meg.

Godt natt.

Jeg forsøker å poste det ene innlegget på Mat og Ernæring igjen i morgen.

Så skal jeg være raus, og si at jeg ikke skal poste et eneste innlegg mer der før mandag.

Kun det ene. Ok?

Slike forhandlinger har vi aldri gått innpå før.

Skjønner dere forskjell på forhandling og oppfordring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Du er inntil videre utestengt fra forum for psykiatri. Dersom du klarer å respektere denne avgjørelsen og ikke poster innlegg der, kan du benytte de andre forumene såfremt du begrenser gjentagelser av de samme temaene.

Har jeg ikke vist god nok endringsvilje til å skulle fortsette på Psykiatri?

Har dere ikke sett en utvikling fra min side der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest a survivor

Har jeg ikke vist god nok endringsvilje til å skulle fortsette på Psykiatri?

Har dere ikke sett en utvikling fra min side der?

Men jeg skal ikke trøble og kverulere. Dersom der virkelig ikke tror at jeg er istand til å forbedre meg. Så må jeg jo bare forlate Psykiatri totalt.

Det jeg vil frem til, er at det er faktisk mulig å forhandle seg frem til en avtale med meg der.

Det er faktisk det.

En avtale kan eksempelvis bestå i et gitt antall innlegg per dag.

Hvis dere har interesse av det da?

Og dere er selvsagt i deres fulle rett til å avvise meg uten å gå i forhandling først.

Selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Nå går jeg og prøver å få sove igjen.

Så kommer jeg med et forslag: Kan dere gi meg ei ukes prøvetid på forum for Mat og Ernæring?

Og så skal jeg bevise at det ikke blir noe spam der?

Jeg er ikke ute etter trøbbel. Tro meg.

Når det er sagt så kommer jeg jo til å forsøke å spise den maten jeg har blitt tipset om uansett.

Men det skader jo ikke med å se om man får kommentarer fra andre?

Eller tror dere virkelig at jeg er en sånn person som løper rundt overalt og spammer om alle tema.

Det er kun psykiatri jeg spammer om. Faktisk.

Vel, så kan man si at det er en fare for at jeg skal jeg skrive om psykiatri på Mat og Ernæring.

Men det skal jeg love dere at ikke skal skje.

Det er en overskrift der. At temaet er Mat og Ernæring, og da holder jeg meg til den.

Psykiatri er noe mye mer omfattende. Men det har tydeligvis ikke fagfeltet tatt innover seg.

Og det har jeg tatt til etterretning og er på vei ut derfra, for jeg vil ikke ødelegge for folk, spesielt ikke når det er så tydelig uttalt.

Men jeg kommer fortsatt til å skrive enkelte innlegg der.

Men tro meg. Det blir fint lite spam fra meg her, ikke noe mer enn fra andre. Jeg kan tilpasse meg.

Du ser det jo allerede. Nå skriver jeg jo heller på dette Webmasterforumet.

Så kommer jeg vel til å skrive her , til dere forstår meg.

Godt natt.

Jeg forsøker å poste det ene innlegget på Mat og Ernæring igjen i morgen.

Så skal jeg være raus, og si at jeg ikke skal poste et eneste innlegg mer der før mandag.

Kun det ene. Ok?

Slike forhandlinger har vi aldri gått innpå før.

Skjønner dere forskjell på forhandling og oppfordring?

Ikke stygt ment altså men et lite tips: hvis du ønsker å bevise at du ikke skal spamme andre forumer er det kanskje ikke en god idé og skrive en haug med innlegg til seg selv i din egen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Ikke stygt ment altså men et lite tips: hvis du ønsker å bevise at du ikke skal spamme andre forumer er det kanskje ikke en god idé og skrive en haug med innlegg til seg selv i din egen tråd.

Dette er en Webmaster-tråd. En Webmaster-tråd er vel nettopp for slike ressonementer?

En Webmaster-tråd er jo ikke noe som generelt sett har interesse for andre enn trådstarteren og Webmaster - og andre helt spesielt interessert, som eksempelvis deg. Helt greit det altså.

Det jeg vil frem til er at jeg er overbevist om at Webmaster vil forstå meg.

Webmaster vil lettere forstå meg enn NHD.

Sånn er det, av en enkel grunn. At jeg aldri i mitt liv har blitt krenket av en Webmaster. Men jeg har blitt det av psykiatere.

Og det er heller ikke mulig for Webmaster å krenke meg. Fordi dette er noe som skrives her, mellom to anonyme parter. På en virtuell kanal, og ikke i den vanlige fysiske verden.

Jeg sier ikke da at krenkelser ikke kan skje virtuelt. Men jeg sier at det skal utrolig mye til for det skjer med meg. Man blir herdet av Psykiatri-erfaringer. Det er jo den gode siden av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Har jeg ikke vist god nok endringsvilje til å skulle fortsette på Psykiatri?

Har dere ikke sett en utvikling fra min side der?

Dersom du klarer å respektere vår avgjørelse og ikke poster innlegg på forum for psykiatri de nærmeste 2 uker, så kan vi etter det komme tilbake til muligheten for at du i et begrenset omfang også kan benytte det forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irvin

Dette er en Webmaster-tråd. En Webmaster-tråd er vel nettopp for slike ressonementer?

En Webmaster-tråd er jo ikke noe som generelt sett har interesse for andre enn trådstarteren og Webmaster - og andre helt spesielt interessert, som eksempelvis deg. Helt greit det altså.

Det jeg vil frem til er at jeg er overbevist om at Webmaster vil forstå meg.

Webmaster vil lettere forstå meg enn NHD.

Sånn er det, av en enkel grunn. At jeg aldri i mitt liv har blitt krenket av en Webmaster. Men jeg har blitt det av psykiatere.

Og det er heller ikke mulig for Webmaster å krenke meg. Fordi dette er noe som skrives her, mellom to anonyme parter. På en virtuell kanal, og ikke i den vanlige fysiske verden.

Jeg sier ikke da at krenkelser ikke kan skje virtuelt. Men jeg sier at det skal utrolig mye til for det skjer med meg. Man blir herdet av Psykiatri-erfaringer. Det er jo den gode siden av det.

Ny dag, med nye sjanser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Dersom du klarer å respektere vår avgjørelse og ikke poster innlegg på forum for psykiatri de nærmeste 2 uker, så kan vi etter det komme tilbake til muligheten for at du i et begrenset omfang også kan benytte det forumet.

Takk for forslaget.

Jeg foreslår at jeg tillates å skrive maksimalt 3 innlegg under hver tråd som andre starter fra og med nå. Og så lenge dere mener det er behov for det.

Og så foreslår jeg at jeg ikke tillates å starte mer enn maksimalt 1 ny tråd per dag. Og at jeg ikke skal skrive mer enn maksimalt 5 innlegg under de trådene jeg selv starter.

Hva mener du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Dette er en Webmaster-tråd. En Webmaster-tråd er vel nettopp for slike ressonementer?

En Webmaster-tråd er jo ikke noe som generelt sett har interesse for andre enn trådstarteren og Webmaster - og andre helt spesielt interessert, som eksempelvis deg. Helt greit det altså.

Det jeg vil frem til er at jeg er overbevist om at Webmaster vil forstå meg.

Webmaster vil lettere forstå meg enn NHD.

Sånn er det, av en enkel grunn. At jeg aldri i mitt liv har blitt krenket av en Webmaster. Men jeg har blitt det av psykiatere.

Og det er heller ikke mulig for Webmaster å krenke meg. Fordi dette er noe som skrives her, mellom to anonyme parter. På en virtuell kanal, og ikke i den vanlige fysiske verden.

Jeg sier ikke da at krenkelser ikke kan skje virtuelt. Men jeg sier at det skal utrolig mye til for det skjer med meg. Man blir herdet av Psykiatri-erfaringer. Det er jo den gode siden av det.

Og jeg har heller aldri blitt krenket av NHD. Bare så det er klart. Jeg er derimot svært takknemlig for den innsatsen NHD gjør på Psykiatri-forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Takk for forslaget.

Jeg foreslår at jeg tillates å skrive maksimalt 3 innlegg under hver tråd som andre starter fra og med nå. Og så lenge dere mener det er behov for det.

Og så foreslår jeg at jeg ikke tillates å starte mer enn maksimalt 1 ny tråd per dag. Og at jeg ikke skal skrive mer enn maksimalt 5 innlegg under de trådene jeg selv starter.

Hva mener du om det?

Når det gjelder psykiatriforumet, så ønsker vi ikke at du skriver noe der nå.

Forøvrig synes jeg dine forslag er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Når det gjelder psykiatriforumet, så ønsker vi ikke at du skriver noe der nå.

Forøvrig synes jeg dine forslag er ok.

På andre fora kan jeg skrive så mye jeg vil. Iallefall på Åpent. Men det blir aldri problemer med meg, andre steder enn på Psykiatri. Det kan jeg garantere.

Nytt forslag for Psykiatri-forum:

Jeg tillates å skrive maksimalt kun 2 innlegg under tråder som andre starter.

Og jeg tillates å starte maksimalt 1 tråd pr. dag. Og jeg tillates å skriver maksimalt 4 innlegg under tråder som jeg selv starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Nå går jeg og prøver å få sove igjen.

Så kommer jeg med et forslag: Kan dere gi meg ei ukes prøvetid på forum for Mat og Ernæring?

Og så skal jeg bevise at det ikke blir noe spam der?

Jeg er ikke ute etter trøbbel. Tro meg.

Når det er sagt så kommer jeg jo til å forsøke å spise den maten jeg har blitt tipset om uansett.

Men det skader jo ikke med å se om man får kommentarer fra andre?

Eller tror dere virkelig at jeg er en sånn person som løper rundt overalt og spammer om alle tema.

Det er kun psykiatri jeg spammer om. Faktisk.

Vel, så kan man si at det er en fare for at jeg skal jeg skrive om psykiatri på Mat og Ernæring.

Men det skal jeg love dere at ikke skal skje.

Det er en overskrift der. At temaet er Mat og Ernæring, og da holder jeg meg til den.

Psykiatri er noe mye mer omfattende. Men det har tydeligvis ikke fagfeltet tatt innover seg.

Og det har jeg tatt til etterretning og er på vei ut derfra, for jeg vil ikke ødelegge for folk, spesielt ikke når det er så tydelig uttalt.

Men jeg kommer fortsatt til å skrive enkelte innlegg der.

Men tro meg. Det blir fint lite spam fra meg her, ikke noe mer enn fra andre. Jeg kan tilpasse meg.

Du ser det jo allerede. Nå skriver jeg jo heller på dette Webmasterforumet.

Så kommer jeg vel til å skrive her , til dere forstår meg.

Godt natt.

Jeg forsøker å poste det ene innlegget på Mat og Ernæring igjen i morgen.

Så skal jeg være raus, og si at jeg ikke skal poste et eneste innlegg mer der før mandag.

Kun det ene. Ok?

Slike forhandlinger har vi aldri gått innpå før.

Skjønner dere forskjell på forhandling og oppfordring?

Husk å trekke pusten innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Husk å trekke pusten innimellom.

Jada. Tro meg :) Det er fordelen med å skrive fremfor å prate. At da går pusten av selv selv ;) Fingrene puster bare ute de :) Det er munnen som puster inn ;) God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Jada. Tro meg :) Det er fordelen med å skrive fremfor å prate. At da går pusten av selv selv ;) Fingrene puster bare ute de :) Det er munnen som puster inn ;) God helg!!

Ha ha, jeg tenkte på det da jeg da jeg hadde postet innlegget.

God helg til deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

På andre fora kan jeg skrive så mye jeg vil. Iallefall på Åpent. Men det blir aldri problemer med meg, andre steder enn på Psykiatri. Det kan jeg garantere.

Nytt forslag for Psykiatri-forum:

Jeg tillates å skrive maksimalt kun 2 innlegg under tråder som andre starter.

Og jeg tillates å starte maksimalt 1 tråd pr. dag. Og jeg tillates å skriver maksimalt 4 innlegg under tråder som jeg selv starter.

Når det gjelder forum for psykiatri, er vi ikke åpne for å forhandle om din deltagelse der. De nærmeste to ukene vil alt du evt. skriver der bli slettet. Hvis du respekterer vår avgjørelse om utestengelse fra forum for psykiatri inntil videre, kan du benytte andre fora på doktoronline på en konstruktiv måte.

Hvis du klarer å ikke poste innlegg på forum for psykiatri de nærmeste to uker, så kan vi diskutere deltagelse i et begrenset omfang også på det forumet. Du må først vise at du evner å utøve en viss selvkontroll mht din deltagelse i våre fora (dvs. at du må vise at du klarer å ikke poste innlegg på forum for psykiatri de nærmeste 14 dager), før vi vil diskutere dette nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Ha ha, jeg tenkte på det da jeg da jeg hadde postet innlegget.

God helg til deg også:)

Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...