Gjest Meline Skrevet 27. mars 2001 Del Skrevet 27. mars 2001 Hei igjen! Glemte å si at jeg også verker i skuldrene, spes. høyre skulder er stiv. Har vondt i selve skulderen, samt nedover armen og opp i nakken. Dette kommer og går, noen dager er bedre enn andre. Bør jeg fortsatt prøve med lett trening? Hvor kan jeg ellers henvende meg i fht akupunktur? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 28. mars 2001 Del Skrevet 28. mars 2001 Hei, dette høres ut som en godt innarbeidet belastningsskade, hvor du har fått påvirkning av hele nervebanen som passerer gjennom skadestedet. Jeg vil tippe at primære skadested hos deg, sitter i skulderen din. jeg vil ikke anbefale deg noen form for trening i øyeblikket. Behandlingsopplegget jeg har utviklet får stadig større gyldighet, og det som her understrekes som spesielt viktig, er at treningen må være smertefri for at den skal kunne påvirke skadestedet i positiv retning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.