Gå til innhold

Flørte med noen på dol?


org

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest PandaMiranda

Man trenger da ikke være singel for å flørte!

Nok en gang blander folk sammen flørting og sjekking. Det er ikke det samme. Virkelig ikke!

Enig. Flørting er uskyldig, og det gjør de fleste av oss mer eller mindre konstant her inne uten å ane hvem personen er i virkeligheten...

Men jammen er det moro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Vi har han en av gangen, mrxx stiller alltid og holder det han lover.

Han er vel verdt å sitte i kø for :-D

Oj... Hvilket nummer i køen får en nesten nykommer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Keinstein ja. Heeelt sikkert ;-P

Så populær keinstein er i denne tråden!

Dols nye førsteelsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Hvordan kan du være sikker. Har du sjekket om han er omskåret?

Enkelte ting blir bare for private til å svare på ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Oj... Hvilket nummer i køen får en nesten nykommer??

Nykommere blir forsøkt holdt unna med nebb og klør!

De som er innenfor står solidarisk sammen mot alle inntrengere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Sånn skal det være.

:-)

Så kjekk og grei du er for tiden :)

Bare litt bekymret for at du er litt for populær i denne tråden. Regner med at det er deg og meg nå og at du er trofast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Og jeg tror han er altfor seriøs og nypresset for meg. Ikke er jeg noe for ham heller. Det er bare noe du sier for å kunne føyse meg vekk.

"Det er bare noe du sier for å kunne føyse meg vekk."

Naturligvis vil jeg føyse deg vekk!

Men jeg prøver oppriktig å finne en annen god kandidat til deg. McLoud kjenner jeg ikke så godt. Men han skåret høyt for initiativ og tiltakslyst den gangen han forsøkte å ta plassen mellom amber og meg i badstua fra mrxx.

Da ble jeg rett og slett veldig sjarmert av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1149177069' post='3143968]

*Flørte tilbake*

;)

Hei, kjære :-)

Får jeg en msn-date med deg i kveld?

*Blunke forførende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Så populær keinstein er i denne tråden!

Dols nye førsteelsker...

Fy søren, åssen skal vi takle dette, da? Skal vi gjøre som han foreslår lenger ned her - å rive hverandre i håret??

(Hah! Da kommer han nok til å kose seg rått, tenker jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PandaMiranda

Så kjekk og grei du er for tiden :)

Bare litt bekymret for at du er litt for populær i denne tråden. Regner med at det er deg og meg nå og at du er trofast.

Å JASSÅ, NÅ????!!

*river henne i håret til hun hyler høyt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Nykommere blir forsøkt holdt unna med nebb og klør!

De som er innenfor står solidarisk sammen mot alle inntrengere.

eh... Hvor lenge må man ha vært her før man regnes som "innenfor"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Hei, kjære :-)

Får jeg en msn-date med deg i kveld?

*Blunke forførende*

Det skal du få! Lenge siden sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekk og grei du er for tiden :)

Bare litt bekymret for at du er litt for populær i denne tråden. Regner med at det er deg og meg nå og at du er trofast.

Jeg har tatt meg sammen!

Neida. De siste dagene har jeg irritert et par stykker, imponert et par og fåt et par nye venner. Dermed en kvoten full. Fått så mye oppmerksomhet at jeg har fått en flaske vin og må stille i dress i morra. Det hjelper på humøret (ikke dressen).

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Å JASSÅ, NÅ????!!

*river henne i håret til hun hyler høyt*

Kanskje vi må dele? Er egentlig ikke særlig klar for det, siden jeg er ganske sikker på at keinstein er mann som kun holder seg til en kvinne av gangen.

Nå trakk jeg meg jo fra opplegget rundt Mr.xx og fløy tilbake til keinsteins trygge favn. Keinstein trengte også litt tid for å forstå at jeg er hans drømmekvinne. Så siden jeg trakk meg tilbake, etter vennlig forespørsel fra Ulvinnen, synes jeg at jeg kan ha keinstein i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Kanskje vi må dele? Er egentlig ikke særlig klar for det, siden jeg er ganske sikker på at keinstein er mann som kun holder seg til en kvinne av gangen.

Nå trakk jeg meg jo fra opplegget rundt Mr.xx og fløy tilbake til keinsteins trygge favn. Keinstein trengte også litt tid for å forstå at jeg er hans drømmekvinne. Så siden jeg trakk meg tilbake, etter vennlig forespørsel fra Ulvinnen, synes jeg at jeg kan ha keinstein i fred.

" Keinstein trengte også litt tid for å forstå at jeg er hans drømmekvinne."

Så, så - rolig i svingene nå. Du trekker ikke litt raske konklusjoner, da??

Men lenger nedi her er det faktisk noen andre som har planer om å dele keinstein uten å informere ham om det. (bortsett fra at det var en som glemte seg og gjorde det likevel.)

Så du skal nok drømme lenge om å få ha ham for deg selv, ja...

(Og mens vi sitter her og krangler, stikker han på byen og finner ei rype av kjøtt og blod... Hah!)

>8-0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Jeg har tatt meg sammen!

Neida. De siste dagene har jeg irritert et par stykker, imponert et par og fåt et par nye venner. Dermed en kvoten full. Fått så mye oppmerksomhet at jeg har fått en flaske vin og må stille i dress i morra. Det hjelper på humøret (ikke dressen).

Hva med deg?

Så hyggelig at du har det bra! Også må du kose deg med dressen og vinen. Du er sikkert kjekk i dress. Synd vi ikke kan dele vinen da. Regner med at det relativt snart byr seg en anledning.

Jeg har det storveis for tiden. Kjempehyggelig å flørte med deg. Du har virkelig tatt deg sammen, det merker jeg. Klart det er jo nesten ikke til å tro at du får sjangs på meg, skjønner at du trenger litt tid før det virkelig går opp for deg. Gleder meg til å kose meg med deg og vin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...