Gå til innhold

Flørte med noen på dol?


org

Anbefalte innlegg

Gjest PandaMiranda

Men vi liker litt dominans i senga vi da.

Det forhindrer ikke at vi kan være øverst innimellom det altså. ;-P

Skikkelig bløtkake, altså??

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PandaMiranda

Underdanige?

Du har misfortått totalt, det jo amber og jeg som har kontroll, men tillater MP å få delta... Men når det passer oss.

Det der skal vi nok bli fem om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Nå har jeg hatt alle mulige sivilstatuser på de snart 10 åra jeg har vanket her... Men det nærmeste jeg har kommet flørting her, er å kalle Flisa "kjernekar".

Jeg synes alle har et eller annet over seg som er mindre tiltrekkende. Enten er de dumme, kverulerende, stygge, staver feil, har hemorroider, noe med psyken, teite nick, eller you name it...

Well, ikke kom med den at jeg mener JEG er perfekt, for det var ikke poenget. Poenget er at jeg ikke føler for å flørte her inne.

Jeg flørter med folk jeg treffer "face to face"... Så hvis det er noen som tør? Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theoline

Jeg er singel og kan gjøre akkurat som jeg vil, også å flørte her inne, men er det virkelig så mange menn her inne?

Virker på meg som de er en sånn ca 5 menn, men det kan vel tenkes at jeg har tatt noen menn for å være kvinner da *hmmm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Jeg er singel og kan gjøre akkurat som jeg vil, også å flørte her inne, men er det virkelig så mange menn her inne?

Virker på meg som de er en sånn ca 5 menn, men det kan vel tenkes at jeg har tatt noen menn for å være kvinner da *hmmm*

Vet bare av tre menn, og det er SDD, Keinstein og Prozak. Er det flere? I så fall har jeg visst ikke "hilst" på dem.

Vel, uansett så har vel sikkert hanene det fint i hønseflokken...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ER det med damene her...? mrxx og keinstein? Og det med prakteksemler som undertegnede og sdd tilstedeværende? Er god smak gått av moten? Og hva skjer egentlig med verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Nuvel... Du ligger an til knoke så det holder.

Du blir den første som faktisk kan svare seriøst i lagunas FU på spørsmål om hvilken doler du vil slåss med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hva ER det med damene her...? mrxx og keinstein? Og det med prakteksemler som undertegnede og sdd tilstedeværende? Er god smak gått av moten? Og hva skjer egentlig med verden?

Jeg må skrive under på den her.

Det er bare nødt til å gå mot dommedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Hva ER det med damene her...? mrxx og keinstein? Og det med prakteksemler som undertegnede og sdd tilstedeværende? Er god smak gått av moten? Og hva skjer egentlig med verden?

Pass deg, eller så begynner jeg å legge an på deg...

;-)

(Damene her inne er litt ville og gale i kveld, skjønner du. Tror nesten det nærmer seg fullmåne, jeg... spooooky...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Og mrxx, stakkars, er den siste som får vite noe...

*S*

Han er sikkert bedøvet av velvære, likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg, eller så begynner jeg å legge an på deg...

;-)

(Damene her inne er litt ville og gale i kveld, skjønner du. Tror nesten det nærmer seg fullmåne, jeg... spooooky...)

Hehe. Jeg er musikeren. Jeg lar meg ikke anlegge;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du blir den første som faktisk kan svare seriøst i lagunas FU på spørsmål om hvilken doler du vil slåss med!

Og jeg har allerede kommet med en antydning... Du ligger svett an, gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Hehe. Jeg er musikeren. Jeg lar meg ikke anlegge;-)

Da burde du passe deg for denne tråden her... Du er på farlig grunn, nå skjønner du!!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du passe deg for denne tråden her... Du er på farlig grunn, nå skjønner du!!

;-)

musikeren er ikke redd for noenting;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

musikeren er ikke redd for noenting;-)

Det husker jeg du har sagt før en gang også.

Du må jammen være modig. Er du ikke en gang redd for regninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det husker jeg du har sagt før en gang også.

Du må jammen være modig. Er du ikke en gang redd for regninger?

Åh.... Der traff du mitt svake punkt. Har postkasseangst så det holder!

Jaja. Unntaket som bekrefter regelen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, god smak har du også! Valpolicella har jeg smakt og den er veldig god! Mmm!

Har fått den av en kunde.

Vanligvis får jeg bare rødvin i Spania. Kelneren spurte om vi skulle bade i det. Vi bestilte en liter hver av husets.

A pro pos flørt: en kompis er hjelpelærer i norsk på opplæringsssenteret og har bl a to burmesiske søstre på 16 og 18 som elever. De kaller han bestefar, går og holder han i hånda. Jeg flirer når han forklarer for alle som vil høre at det ikke er han som vil holde i hånda. Mora deres går også der, hun bare smiler.

Jeg syns det er koselig, men han føler seg litt beklemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok ingen ekskone:-)

Ikke jeg heller, men jeg dikter opp noen når det passer. Når noen har hørt noe stygt om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...