Gå til innhold

Flørte med noen på dol?


org

Anbefalte innlegg

Har gifteknivlobbyingen min funket?

Så hyggelig da! Håper dere finner tonen på mail og lykke til!

Vet ikke. Tar du på deg skyld også? Eller bare ære?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Vet ikke. Tar du på deg skyld også? Eller bare ære?

:-)

Jeg er ganske utspekulert, så jeg tar bare æren :)

Men om noen av dere skulle trenge en skulder å gråte på i etterkant, så er jeg dyktig som tilhører og trøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske utspekulert, så jeg tar bare æren :)

Men om noen av dere skulle trenge en skulder å gråte på i etterkant, så er jeg dyktig som tilhører og trøster.

Men om jeg trenger noen å denge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Men om jeg trenger noen å denge?

Nå må du ikke ta sorgene på forskudd da!

Dengebehovet får du utløst på et treningssenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke ta sorgene på forskudd da!

Dengebehovet får du utløst på et treningssenter.

Jeg bare lurte på om noen meldte seg frivillig i tilfelle det trengs, jeg.

Ellers har jeg et gammelt tastatur å denge. Det har ikke vært nødvendig enda, men i tilfelle er det så effektfullt med taster som spretter i alle retninger.

Jeg har sett et kilosglass med jordbærsyltetøy som fikk gjennomgå, det var også effektfullt, og grisete. Ikke mitt kjøkken heldigvis. Da var det bra å være bare tilskuer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel si at dette året, foreløpig har vært relativt turbulent. Men egentlig er vel livet mitt alltid slik. Greit nok, blir litt sliten til tider, men føler ihvertfall at jeg er godt i live pga dette.

Digitalt kamera med stativ? Liker du å fotografere?

Elsker svart/hvitt portretter.

når det gjelder trening så har jeg som sagt alltid vært aktiv. Det gir meg mye overskudd. Og har ikke så store krav til andre. men en flott kropp er selvsagt ikke å forakte. Men har ikke noe spikret bilde på hva som er flott. Det mest sexy er vel mennesker som liker seg selv.

Sykkel har jeg også, men ikke ny. Men er ikke flink til å bruke den.Prøver å få med guttungen på sykkeltur, men han har blitt så forfengelig at han ikke skal bruke hjelm, ødelegger sveisen, så da blir det inge sykkeltur gitt.

Sikkert frekt å spørre om, og du behøver selvsagt ikke svare, men hvor gammel er du?

ups.

Lurer på om ikke zzn.com har terminert den kontoen. Jeg har ikke vært der på lenge og får ikke logga inn.

Send også/heller til den nye jeg laget nå:

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg bare lurte på om noen meldte seg frivillig i tilfelle det trengs, jeg.

Ellers har jeg et gammelt tastatur å denge. Det har ikke vært nødvendig enda, men i tilfelle er det så effektfullt med taster som spretter i alle retninger.

Jeg har sett et kilosglass med jordbærsyltetøy som fikk gjennomgå, det var også effektfullt, og grisete. Ikke mitt kjøkken heldigvis. Da var det bra å være bare tilskuer.

Jeg lærte en gang et triks mot dengebehov. Det var en eldre kollega som instruerte.

Han bad meg slå ut med armene, sparke søppelbøtta så hardt jeg kunne samtidig som jeg utstøtte et primalskrik.

Det funket, men det kom noen spørrende ansikter som tittet ut av dørene bortover korridoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

ups.

Lurer på om ikke zzn.com har terminert den kontoen. Jeg har ikke vært der på lenge og får ikke logga inn.

Send også/heller til den nye jeg laget nå:

[email protected]

Sendt deg mail. Håper den kommer fram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Har gifteknivlobbyingen min funket?

Så hyggelig da! Håper dere finner tonen på mail og lykke til!

Ja, du har vært veldig flink. Vi ber deg i et eventuelt bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja, du har vært veldig flink. Vi ber deg i et eventuelt bryllup.

JA!

Jeg stiller selvsagt!

Tenk å få komme i dolbryllup a' gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Personifica

JA!

Jeg stiller selvsagt!

Tenk å få komme i dolbryllup a' gitt!

Ja, det må vel være toppen av alt! Totalt fantastisk!

Da tar vi festen på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja, det må vel være toppen av alt! Totalt fantastisk!

Da tar vi festen på nett.

Stilig :)

Nå ser jeg at det så klart er dere to jeg skulle ha invitert på middag i FU:dolere tråden til Laguna.

Bare for å sikre utviklingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Stilig :)

Nå ser jeg at det så klart er dere to jeg skulle ha invitert på middag i FU:dolere tråden til Laguna.

Bare for å sikre utviklingen ;)

Så koselig tenkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenNN

Til å være bare 4 menn her,men de har lang erfaring. År.

Dere har ihvert fall "draget"på doljentene dere 4,ha ha.

Ble ikke med på den diskusjonen om flørting.Ikke helt meg med "flørting" her inne.Men sikkert uskyldig moro for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...