Gå til innhold

Flørte med noen på dol?


org

Anbefalte innlegg

Du har nok bare ikke fulgt helt med i klassen!

Det har vært litt rolig på flørtefronten en stund, men for et år siden var flørtetrådene mellom han og oss tre så heftige og mange at vi fikk klager og noen ba webmaster opprette et eget forum for oss :-)

Mrxx er mann med stor M. Han har draget på (litt for mange) jenter, er meget sjarmerende og sist men ikke minst: han kan kunsten å flørte!

Hehe,..bra søta,bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mary Poppins

Du skulle vært her i forgårs!

Da kjempet jeg en hard kamp på vegne av bondjentene for å holde inntrengere unna. Heldigvis fikk jeg etterhvert forsterkninger fra amber slik at vi klarte å holde skansen.

Godt jobbet!! :)

Inntrengere liker vi ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Du skulle vært her i forgårs!

Da kjempet jeg en hard kamp på vegne av bondjentene for å holde inntrengere unna. Heldigvis fikk jeg etterhvert forsterkninger fra amber slik at vi klarte å holde skansen.

Godt jobbet!! :)

Inntrengere liker vi ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

Jeg har prøvd å flørte litt med SDD de siste dagene, men han viser liten interesse for meg. HArinvitert ham til en koselig kveld med korpsmusikk og øl og vin, men han vil ikke... Er det noe feil med sjekketrikset mitt??

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg har prøvd å flørte litt med SDD de siste dagene, men han viser liten interesse for meg. HArinvitert ham til en koselig kveld med korpsmusikk og øl og vin, men han vil ikke... Er det noe feil med sjekketrikset mitt??

;o)

Du har et nick som man lett kan misfortå kjønnet til, du skal se han tar deg for å være mann?

Dessuten er vel neppe korpsmusikk det mest tiltalende for en heftig date?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Godt jobbet!! :)

Inntrengere liker vi ikke!

"Inntrengere liker vi ikke!"

Nei, i dette tifellet stemmer det så absolutt at "alle gode ting er tre" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stivert

Ja, hvorfor skulle de ikke det? Jeg er både vakker, intelligent, ærlig, humoristisk, sunn, tøff, ansvarsfull og flink til å lage mat?

"flink til å lage mat"

Der er du enestående. Dolberter kan ikke koke vann en gang, bare følg med på spørsmålene de stiller ang. matlaging;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nerdete???....*lol*....

Ja, i 2006 går jeg fortsatt rundt og tror at flertallet av mannfolka som tilbringer mye tid på internett er nerder. Ikke særlig fordomsfull, hehe.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

Du har et nick som man lett kan misfortå kjønnet til, du skal se han tar deg for å være mann?

Dessuten er vel neppe korpsmusikk det mest tiltalende for en heftig date?

;-)

He he... Kanskje jeg skal skifte til fru Abrahamsen;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

"flink til å lage mat"

Der er du enestående. Dolberter kan ikke koke vann en gang, bare følg med på spørsmålene de stiller ang. matlaging;)

De har vel bare spilt "pizza tycoon", da vel. Det er sikkert det nærmeste de har kommet matlaging. Ikke mye vannkoking der, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, i 2006 går jeg fortsatt rundt og tror at flertallet av mannfolka som tilbringer mye tid på internett er nerder. Ikke særlig fordomsfull, hehe.

;-)

Nei, ikkei det hele tatt:-)

Det siste jeg er, er nerd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi må finne en litt dvask fyr med litt mage til deg. En godt trent mann blir for mye for deg vet du:-)

Ikke dvask. Feit og hardstappa og med hårete, kraftige armer. Innimellom skal han rope på Jesus. Skjorta skal være så trang at knappene spretter.

Jeg tenner på tungpustede predikanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dvask. Feit og hardstappa og med hårete, kraftige armer. Innimellom skal han rope på Jesus. Skjorta skal være så trang at knappene spretter.

Jeg tenner på tungpustede predikanter.

Det jeg tenkte, trente menn som holder ut og kjører vettet av deg blir for mye.

Du får holde deg til de du klarer å håndtere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenkte, trente menn som holder ut og kjører vettet av deg blir for mye.

Du får holde deg til de du klarer å håndtere:-)

Ja, det sier seg selv. Man må ikke gape over mer enn man klarer å svelge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det sier seg selv. Man må ikke gape over mer enn man klarer å svelge.

Hehe, det er noe med det ja.

Du får trene mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er noe med det ja.

Du får trene mer.

Jeg sliter med en skade fordi jeg sannsynligvis har overdrevet treningen. Så den var du heldig med.

Og jeg er passelig gretten når jeg må stå over løpinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med en skade fordi jeg sannsynligvis har overdrevet treningen. Så den var du heldig med.

Og jeg er passelig gretten når jeg må stå over løpinga.

For mye og for lite av det gode er ikke bra, det burde du ha lært nå.

Du er ikke god å ha i huset nå? Stakkars mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...