Gå til innhold

Flørte med noen på dol?


org

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker alle gutta på dol, jeg... Søte små troll hele gjengen =)

Jeg vil heller være t-t-t-tøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller være t-t-t-tøff.

mhm.. Kan tenke med det, men nå er det engang sånn at dere er noen søtiser. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Personifica

Undrene tar litt lenger tid. Men nå sover jeg.

hmmm..har svart på mailen din, men fikk den i retur..den kom ikke fram :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thekla84

Jeg føler meg fortsatt litt n00b her på DOL. Så jeg husker aldri hvem som er hvem eller hvem som er mann og kvinne, med mindre nicket tilsier det ;) kanskje jeg er litt blond? Angelica og bugge-jenta er jo jenter hvertfall, det har jeg fått med meg ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg flørter masse med mrxx! :)))

Du skulle vært her i forgårs!

Da kjempet jeg en hard kamp på vegne av bondjentene for å holde inntrengere unna. Heldigvis fikk jeg etterhvert forsterkninger fra amber slik at vi klarte å holde skansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle vært her i forgårs!

Da kjempet jeg en hard kamp på vegne av bondjentene for å holde inntrengere unna. Heldigvis fikk jeg etterhvert forsterkninger fra amber slik at vi klarte å holde skansen.

Altså...Hva _er_ det med denne mrxx egentlig? Her har jeg i alle år gått og trodd at han var en fornuftig, meget parkert og noe nerdete kar, og plutselig er han hottetihothot!

Har jeg tatt sånn feil, altså? Søren og, det var sløvt av meg i så fall;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Altså...Hva _er_ det med denne mrxx egentlig? Her har jeg i alle år gått og trodd at han var en fornuftig, meget parkert og noe nerdete kar, og plutselig er han hottetihothot!

Har jeg tatt sånn feil, altså? Søren og, det var sløvt av meg i så fall;-)

Du har nok bare ikke fulgt helt med i klassen!

Det har vært litt rolig på flørtefronten en stund, men for et år siden var flørtetrådene mellom han og oss tre så heftige og mange at vi fikk klager og noen ba webmaster opprette et eget forum for oss :-)

Mrxx er mann med stor M. Han har draget på (litt for mange) jenter, er meget sjarmerende og sist men ikke minst: han kan kunsten å flørte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså...Hva _er_ det med denne mrxx egentlig? Her har jeg i alle år gått og trodd at han var en fornuftig, meget parkert og noe nerdete kar, og plutselig er han hottetihothot!

Har jeg tatt sånn feil, altså? Søren og, det var sløvt av meg i så fall;-)

Nerdete???....*lol*....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...