Gå til innhold

Flørte med noen på dol?


org

Anbefalte innlegg

Gjest PandaMiranda

Åh.... Der traff du mitt svake punkt. Har postkasseangst så det holder!

Jaja. Unntaket som bekrefter regelen:-)

...kjenner lusa på gangen, vettu'...

En musiker er nå alltid en musiker. Enten h*n lever av det eller ikke.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...kjenner lusa på gangen, vettu'...

En musiker er nå alltid en musiker. Enten h*n lever av det eller ikke.

;-)

Njaaaa.... Det kommer veldig an på hva de speller. Trommeslagere og i særdeleshet gitarister er notorisk upålitelige. Bassister derimot er ofte ryddige og pålitelige folk. Pianister, som meg sjøl... har nok gjerne litt postkasse- og edderkoppangst. Mens for eksempel cellister er nerder så de holder. Så sånn er det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt alle mulige sivilstatuser på de snart 10 åra jeg har vanket her... Men det nærmeste jeg har kommet flørting her, er å kalle Flisa "kjernekar".

Jeg synes alle har et eller annet over seg som er mindre tiltrekkende. Enten er de dumme, kverulerende, stygge, staver feil, har hemorroider, noe med psyken, teite nick, eller you name it...

Well, ikke kom med den at jeg mener JEG er perfekt, for det var ikke poenget. Poenget er at jeg ikke føler for å flørte her inne.

Jeg flørter med folk jeg treffer "face to face"... Så hvis det er noen som tør? Hehe.

Jeg har hørt at krokodiller liker barn, men liker noen deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Njaaaa.... Det kommer veldig an på hva de speller. Trommeslagere og i særdeleshet gitarister er notorisk upålitelige. Bassister derimot er ofte ryddige og pålitelige folk. Pianister, som meg sjøl... har nok gjerne litt postkasse- og edderkoppangst. Mens for eksempel cellister er nerder så de holder. Så sånn er det:-)

Piano er nydelig, da...

Klunker litt selv, faktisk.

(...men det tør jeg nesten ikke si høyt, altså...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Jeg har hørt at krokodiller liker barn, men liker noen deg?

Ja, hvorfor skulle de ikke det? Jeg er både vakker, intelligent, ærlig, humoristisk, sunn, tøff, ansvarsfull og flink til å lage mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Kanskje vi må dele? Er egentlig ikke særlig klar for det, siden jeg er ganske sikker på at keinstein er mann som kun holder seg til en kvinne av gangen.

Nå trakk jeg meg jo fra opplegget rundt Mr.xx og fløy tilbake til keinsteins trygge favn. Keinstein trengte også litt tid for å forstå at jeg er hans drømmekvinne. Så siden jeg trakk meg tilbake, etter vennlig forespørsel fra Ulvinnen, synes jeg at jeg kan ha keinstein i fred.

Her har du min fulle støtte.

Klart at det er du og bare du som skal ha keinstein!

Det fikk jeg han jo til og med til å love meg i denne tråden. Så ikke gi deg keinstein er din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ellipse

Her har du min fulle støtte.

Klart at det er du og bare du som skal ha keinstein!

Det fikk jeg han jo til og med til å love meg i denne tråden. Så ikke gi deg keinstein er din!

Datt tilfeldigvis inn i denne tråden..

:-o

Driver dere med menneskehandel her inne også nå?;)

Eller er det en ny matchmaking-tjeneste?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Datt tilfeldigvis inn i denne tråden..

:-o

Driver dere med menneskehandel her inne også nå?;)

Eller er det en ny matchmaking-tjeneste?:)

Menneskehandel er vel det begrepet som stemmer best ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskehandel er vel det begrepet som stemmer best ;-)

Menneske ? Jeg er en superhelt.

Superhelthandel.

Superegohandel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ellipse

webbis sover:-) så du må desverre klare deg selv;-)

Alltid sover h*n når det herjer på som verst..jaja;-) Kanskje er h*n ikke så dum. Burde sovet jeg også kjenner jeg...znork

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg er jo noe treig når det kommer til det å forstå om noen flørter eller ikke, og skal helst stå med buksa på knærne før jeg forstår at noen er interessert i å bli bedre kjent med meg. :)

Du får se hva som skjer når hun returnerer fra andre sida av Atlanteren, dah. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får se hva som skjer når hun returnerer fra andre sida av Atlanteren, dah. ;)

hvem returnerer?? (tråden er altfor lang til en gjennomgang) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Du får se hva som skjer når hun returnerer fra andre sida av Atlanteren, dah. ;)

Atlanteren? Jeg trodde hun var på Jupiter, jeg.

Så feil kan man ta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Menneske ? Jeg er en superhelt.

Superhelthandel.

Superegohandel.

Da er det nok superhelthandel jeg driver med :-)

Det skal jeg notere meg og huske til en annen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...