Gå til innhold

Flørte med noen på dol?


org

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest PandaMiranda

Er den stor?

Den er lang... Og varm... Og smidig og muskuløs...

Fikk du lyst til å prøve, nå?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*danderer seg over kontorpulten (AU! helsikes stiftemaskin) og flagrer med nysverta øyenvipper*

~ ~ ~flørte~ ~ ~flørte~ ~ ~flørte~ ~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes jo det var riktig å informere deg. Vi ble jo nesten gift.

Det er bra, greit å vite hva som skjer, så jeg ikke møter opp og blir stående der alene og lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få skrive at det ble litt av en tråd ut av det spøsmålet ditt.Imponert.

Til å være bare 4 menn her,men de har lang erfaring. År.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe..."kom-og-ta-meg-blikk" er vanskelig å motstå.

En gang i tida har jeg fått se en arm stike ut og en finger med lakkert negl vinke på meg gjennom en lagerdør. Det ble bare trøbbel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er lang... Og varm... Og smidig og muskuløs...

Fikk du lyst til å prøve, nå?

;-)

Hørtes ikke dumt ut det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i tida har jeg fått se en arm stike ut og en finger med lakkert negl vinke på meg gjennom en lagerdør. Det ble bare trøbbel.

Dit hadde jeg ikke gått hvis jeg ikke hadde kjente jenta godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Det er bra, greit å vite hva som skjer, så jeg ikke møter opp og blir stående der alene og lure.

ja, det var det jeg tenkte jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dit hadde jeg ikke gått hvis jeg ikke hadde kjente jenta godt.

Jeg var veldig dum og veldig ung. Nå er jeg blitt smartere. Jeg hadde allerede lært å ligge unna andres, men ikke lært at kvinner kan lyve. Og kvinner i min aktuelle aldersgruppe hade visst ikke lært å snakke sant. Dermed var det duket for å skape problemer for en naiv flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Jeg var veldig dum og veldig ung. Nå er jeg blitt smartere. Jeg hadde allerede lært å ligge unna andres, men ikke lært at kvinner kan lyve. Og kvinner i min aktuelle aldersgruppe hade visst ikke lært å snakke sant. Dermed var det duket for å skape problemer for en naiv flott.

Hmm, ja man lærer så lenge man lever. Jeg har ihvertfall hveren kjæreste eller lange negler. Også lyver jeg ikke. Bare litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig dum og veldig ung. Nå er jeg blitt smartere. Jeg hadde allerede lært å ligge unna andres, men ikke lært at kvinner kan lyve. Og kvinner i min aktuelle aldersgruppe hade visst ikke lært å snakke sant. Dermed var det duket for å skape problemer for en naiv flott.

Du glemte at du i tillegg var veldig kåt og dermed mistet all dømmekraft:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PandaMiranda

Hørtes ikke dumt ut det der.

Alt for deg, beibi... Det kan vi ordne, vettu'.

Møt meg på Flesland i kveld klokka 20. Jeg er den pandaen med de store, lilla solbrillene.

*smask*

;-) ;-) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for deg, beibi... Det kan vi ordne, vettu'.

Møt meg på Flesland i kveld klokka 20. Jeg er den pandaen med de store, lilla solbrillene.

*smask*

;-) ;-) ;-)

Flesland?? Så langt reiser jeg ikke, tviler på at den er såååå god. Du får heller komme hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte at du i tillegg var veldig kåt og dermed mistet all dømmekraft:-)

I mer vulgære vendinger ja. I tillegg kom den der sitrende følelelsen som kommer mye senere nå, mer målbevisst og mer intens. I den tida var den overalt det fantes damer og tettet øra, synet, talen og det meste hele tida. Det klarnet liksom med tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Flesland?? Så langt reiser jeg ikke, tviler på at den er såååå god. Du får heller komme hit.

Fy filler'n... Du er overlegen, asså... Men du aner ikke hva du går glipp av.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mer vulgære vendinger ja. I tillegg kom den der sitrende følelelsen som kommer mye senere nå, mer målbevisst og mer intens. I den tida var den overalt det fantes damer og tettet øra, synet, talen og det meste hele tida. Det klarnet liksom med tida.

Hehe, ja det klarner med tiden og man klarer å tenke klarere, selv om man kan stå der med en halvfet en og sikle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy filler'n... Du er overlegen, asså... Men du aner ikke hva du går glipp av.

;-)

Det er mulig, men jeg er ikke desperat, jeg henger ikke som slips etter damene, jeg vil heller at de henger etter meg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det klarner med tiden og man klarer å tenke klarere, selv om man kan stå der med en halvfet en og sikle.

HE-he du er vulgær.

Vet mora di at du skriver slik? :-)

Jeg kom på at kvinner ofte tror menn snakker slik seg i mellom når det er gutteparty, men slik er det ikke der jeg vanker. Når jeg tenker etter, så er det pokker så lite lavere emosjonelle ytringer av dette slaget.

Men derimot har jeg vært flue på veggen et par ganger, en gang gjennom et uferdig peisarbeid, et oppklaringens hemmelige hull i veggen mellom kjønna. Det var en redselsfull opplevelse. Da falt mange brikker ut av soklene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...