Gjest springefort Skrevet 27. mars 2001 Del Skrevet 27. mars 2001 Hei. Eg er i ganske god form, trur eg, trener omtrent ein gong for dagen. Men hvis det går ein dag eg ikkje trenar så er det akkurat som hjertet mitt arbeider på "overtid", det dunker mykje hardare enn dei dagane eg har trent. Eg er ikkje spesielt kraftig så denne hjertebanken kan være litt plagsom hvis eg prøvar å få sove eller slappe av ...nokon som kjenner seg igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muninn Skrevet 28. mars 2001 Del Skrevet 28. mars 2001 Det kan være at du er overtrent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 28. mars 2001 Del Skrevet 28. mars 2001 Hei, hjertebank er ikke forbundet med trening, så vidt jeg vet. Muligens er det snakk om en psykisk reaksjon(?) Rastløshet, mistrivsel og kjedsomhet kan medføre hjertebank dersom graden er tilstrekkelig, og gjerne at du er disponert for at det er her du får slike reaksjoner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.