Gjest SnowBro Skrevet 28. mars 2001 Del Skrevet 28. mars 2001 Heisann, jeg trener styrke tre dager i uka og kondisjon to av de andre dagene. Er det noen spesielle retningslinjer jeg bør følge for å hindre å "løpe av meg" muskler (f.eks. med tanke på spising før/etter løping)? Løpeøktene varer i ca. 40 og da tar jeg meg helt ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBro Skrevet 28. mars 2001 Del Skrevet 28. mars 2001 40 MIN. skal det være... Jeg tar dessuten proteinshake hver morgen og kveld (Protec), og etter styrketrening (Hi-Whey). Bør jeg ta det etter kondisjonstrening også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 28. mars 2001 Del Skrevet 28. mars 2001 Løper du for å forbrenne fett eller forbedre kondisjonen? Du skrev kondisjonstrening, men mulig du mener slanketrening da..? Isåfall ville jeg tatt en proteinshake(eller annen proteinrik mat) 2 timer før jeg skulle løpe. Da rekker proteiner å gå ut i musklene, og da minsker du faren for at kroppen tar av musklene. Det går heller ut over proteinet. Når du har trent ferdig spiser du ca. 50 gram carbs og 30 gram proteiner. Nå har du ihvertfall gjort noe for å holde musklene på plass. Et lite tips er å trene aerobisk etter styrketreninga. Da forbrenner du mer.. Trener du for å forbedre kondisjonen kan du ta den proteinshaken 1 time før du skal løpe + noe carbs. Da vil du ha næring i blodet når du starter og kan kjøre hardt. Når du er ferdig spiser du carbs og proteiner som nevnt over her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 28. mars 2001 Del Skrevet 28. mars 2001 Hei, kondisjonstreningen bør og må være lett. tar du deg helt ut, er sjansen svært stor for at du påvirker testosteronnivået i negativ retning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.