Gå til innhold

??


Gjest Personifica

Anbefalte innlegg

Gjest Personifica

Og jeg lurer veldig på hvorfor det ikke har kommet en eneste liten kommentar fra Webmaster ang sjikane/harselering som jeg skrev inn om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Ikke alt er like egnet til å diskutere i detalj her. Etter vår oppfatning er det en fordel om den omtalte brukeren reduserer sin aktivitet på doktoronline, og vi har mottatt mange klager vedr. den mengde innlegg h*n poster. Enig i at enkelte kommentarer vedkommende har mottatt er unødvendig krasse, men vi er ikke villige på nåværende tidspunkt til å gå inn i disse trådene og vurdere sletting mm.

Forhåpentligvis "går dette seg til" etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest a survivor

Det forstår jeg. en saken er at klagene er usakelige. De har hengt seg opp i deg og reagerer umiddeldart med negativitet.Totalt uforstående for meg. Og sykt at ikke webmaster korigerer de rette personene.skjønner ikke at det kan gå an faktisk. En kilde til stor irritasjon!

Hmm... mener du at det er noen ganske få som irriterer seg over meg? Jeg fikk inntrykk av at det var flertallet av psykiatri-forumets brukere, eller iallefall et betydelig mindretall?

For øvrig, dersom jeg irriterer selv en eneste en, så er det for mye. Jeg ønsker overhodet ikke å provosere noen. Det er ikke derfor jeg skriver. Men så er det slik at jeg også må ta hensyn til meg selv, og derfor skriver jeg.

For øvrig:

Tusen, tusen takk for at du går i dialog nå med meg i ettertid! Det er veldig fint for meg ! Tusen takk, personifica!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Hmm... mener du at det er noen ganske få som irriterer seg over meg? Jeg fikk inntrykk av at det var flertallet av psykiatri-forumets brukere, eller iallefall et betydelig mindretall?

For øvrig, dersom jeg irriterer selv en eneste en, så er det for mye. Jeg ønsker overhodet ikke å provosere noen. Det er ikke derfor jeg skriver. Men så er det slik at jeg også må ta hensyn til meg selv, og derfor skriver jeg.

For øvrig:

Tusen, tusen takk for at du går i dialog nå med meg i ettertid! Det er veldig fint for meg ! Tusen takk, personifica!!

På psykiatri forumet aner jeg ikke hvor mange det dreide seg om. Her i åpent er mitt inntrykk at det er et mindretall. Det er langt fler som setter pris på deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

På psykiatri forumet aner jeg ikke hvor mange det dreide seg om. Her i åpent er mitt inntrykk at det er et mindretall. Det er langt fler som setter pris på deg! :)

tusen takk for gode ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...