Gjest Hjelp Skrevet 28. mars 2001 Del Skrevet 28. mars 2001 Hei! Jeg bruker fortiden Afunitrin for å legge på meg, jeg har hørt at Kleratin(hvis det er sånn det skrives) er ganske bra, men jeg har også hørt at dette kan være kreftframkallende, jeg lurer på hvor sant disse ryktene er og om du/dere veit om noe som er bedre en Afunitrin takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaudal Skrevet 29. mars 2001 Del Skrevet 29. mars 2001 Jeg antar at du mener Kreatin, hvis du søker etter kreatin vil du finne MYE informasjon om dette på forumet for Idrett og trning. Når det gjelder kreftfaren ved kreatin bruk så oppstod den pga. udugelige franske forskere som ikke greide tyde sine egne forsknings resultater. Men jeg er usikker på om du vil få noen effekt av kreatin uten å trene. Kan ikke si noe om det i forhold til Afunitrin siden jeg ikke kjenner til Afunitrin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 1. april 2001 Del Skrevet 1. april 2001 Hei Hjelp Afi-Nutrin kan være nyttig når du trenger hjelp til å legge på deg. Spis i tillegg minst 4-5 måltider med vanlig mat hver dag, derav et eller to energirike mellommåltider (f.eks kjeks med ost, nøtter og rosiner). Kreatin er et proteintilskudd. Jeg har ikke hørt at kreatin skal være kreftfremkallende, og det virker for meg lite sannsynlig. Man kjenner ikke godt til eventuelle andre bivirkninger av kreatintilskudd. De fleste studiene som er gjort har vært over kort tid og på få personer. Kreatin er mest benyttet i forbindelse med påstått, men ikke veldokumentert, prestasjonsfremmende effekt i ulike idrettsgrener. Jeg anbefaler derfor at du fortsetter med Afi-Nutrin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjelp Skrevet 1. april 2001 Del Skrevet 1. april 2001 Hei Hjelp Afi-Nutrin kan være nyttig når du trenger hjelp til å legge på deg. Spis i tillegg minst 4-5 måltider med vanlig mat hver dag, derav et eller to energirike mellommåltider (f.eks kjeks med ost, nøtter og rosiner). Kreatin er et proteintilskudd. Jeg har ikke hørt at kreatin skal være kreftfremkallende, og det virker for meg lite sannsynlig. Man kjenner ikke godt til eventuelle andre bivirkninger av kreatintilskudd. De fleste studiene som er gjort har vært over kort tid og på få personer. Kreatin er mest benyttet i forbindelse med påstått, men ikke veldokumentert, prestasjonsfremmende effekt i ulike idrettsgrener. Jeg anbefaler derfor at du fortsetter med Afi-Nutrin. Tusen takk for svaret Det med at Kreatin var farlig så jeg på TV2 nyhetene for noen mnd. siden, så jeg tok det ganske seriøst liksom, men uansett så følger jeg rådet ditt med å fortsette med Afi-nutrin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.