Gjest Benedicte Skrevet 28. mars 2001 Del Skrevet 28. mars 2001 Hallo! Jeg lurer på et par ting... 1: Jeg vil helst trene slik at fettet forsvinner, men jeg er IKKE ute etter noe særlig muskler!Vil bare være slank og tynn, ikke "muskelkompakt" ! Vet godt at dette sikkert er dumt, men jeg føler det sånn! Så spørsmålet mitt er altså..hva er den beste treningsmetoden for å trene bort overflødig fett uten å danne noe særlig med muskler..? 2: Er det sant at brystene fosvinner ved trening, spesielt ved sit-ups, eller er dette bare en myte? Takk for alle svar!! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickoliten Skrevet 28. mars 2001 Del Skrevet 28. mars 2001 Hei! Dette var en artig probelmstilling. De fleste jeg kjenner ønsker å forbrenne fett men IKKE muskler. Men hver sin smak. Du kan jo begynne å løpe, aerobic, sykle etc. Har du forresten sett en maratonløper?? Neida - det gjelder bare å forbruke flere kalorier enn du inntar (ganske enkelt når du slipper å tenke på muskelmasse)- men noe muskler må du jo ha (en dyd av nødvendighet!). Beklager vedr. pkt. 2: Dess mindre fett-dess mindre pupper. Det er bare sånn det er (siden puppene stort sett består av fett). Men du mister ikke brystene ved å ta sit-ups! LYKKE TIL MED TRENING! P.S Vær nøye med ernæringen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 30. mars 2001 Del Skrevet 30. mars 2001 Hei, tren lett med mange repetisjoner. Lett mengdetrening, kondisjon, utholdende styrke. Brystene dine forsvinner ikke ved trening. Hard slanking og lavt underhudfett er dog faktorer som kan minske fettvevet i brystene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.