Gå til innhold

Rainm@n is back!


Rainm@n

Anbefalte innlegg

mariaflyfly

Jaaaaaaada... Det er sikkert bare et tidsspørsmål før du er i gang med mobbinga di igjen.

;-)

Ikke nok med at jeg får pepper fordi jeg dicha en flyttsame, men jeg får også pepper for den dichinga jeg ennå ikke har gjort! *vantro*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    39

  • Dorthe

    31

  • DarkPink

    27

  • ShitDiddelyDo

    19

Mest aktive i denne tråden

Jeg sa vel ikke at jeg hadde noe imot deg, men jeg spurte om du hadde røyka sokka dine, og hadde mye aggresjon innabords, men ikke noe om at det nødvendigvis var retta mot deg.

Også ba jeg deg visst stappe sokka opp der sola aldri skinner, og det var ikke pent sagt, så det beklager jeg.

:)

På kommentaren "så søte dere er idag" svarte du "synd man ikke kan si det samme om deg", samt "laguna liker deg, men du må ha mensen litt mindre".

Da jeg spør om det er aggresjon mot MEG, sier du you dont wanna know, og kanskje det kommer ut en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

På kommentaren "så søte dere er idag" svarte du "synd man ikke kan si det samme om deg", samt "laguna liker deg, men du må ha mensen litt mindre".

Da jeg spør om det er aggresjon mot MEG, sier du you dont wanna know, og kanskje det kommer ut en dag...

Jeg har allerede beklaga at jeg var ufin, men kan godt gjøre det igjen.

Jeg har ingenting imot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...