Gå til innhold

Rainm@n is back!


Rainm@n

Anbefalte innlegg

Angelica :o)

Mulig jeg lider av gullfiskhukommelse, men jeg kan ikke huske at du har vært ufin mot meg tidligere.

Og hvis jeg var ufin mot deg i natt, beklager jeg det.

Det ble skrevet en del frekke ting til DarkPink under ditt nick i går kveld/natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    39

  • Dorthe

    31

  • DarkPink

    27

  • ShitDiddelyDo

    19

Mest aktive i denne tråden

Mulig jeg lider av gullfiskhukommelse, men jeg kan ikke huske at du har vært ufin mot meg tidligere.

Og hvis jeg var ufin mot deg i natt, beklager jeg det.

Mulig jeg blander deg med noen andre. Kanskje det var m angelica. Poenget er at du sa i natt at du har noe i mot meg, men at du ikke ville si hva det var, og jeg begynner å bli temmelig lei av å be deg om å si det så vi kan få det ut av verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Mulig jeg blander deg med noen andre. Kanskje det var m angelica. Poenget er at du sa i natt at du har noe i mot meg, men at du ikke ville si hva det var, og jeg begynner å bli temmelig lei av å be deg om å si det så vi kan få det ut av verden.

Det var absolutt ikke meg. Jeg forsvarte deg til og med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150059380' post='3159239]

Det var absolutt ikke meg. Jeg forsvarte deg til og med.

Jeg mener at jeg ikke huker hvem jeg hadde den frekke kommentarentil. Tror det var noen som begynte på m. Hva forsvarte du meg med?

Hoi, så mye styr det ble med alt det her. Dont drink and dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angelica :o)

Jeg mener at jeg ikke huker hvem jeg hadde den frekke kommentarentil. Tror det var noen som begynte på m. Hva forsvarte du meg med?

Hoi, så mye styr det ble med alt det her. Dont drink and dol.

det var flyfly som skrev frekke ting.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150059882' post='3159265]

det var flyfly som skrev frekke ting.. :)

Jeg vet DET, men for lenge siden hadde jeg en minifrekk kommentar om et kirsten dunst bilde, og jeg lurte på om det var derfor flyfly ikke likte meg, men nå er jeg ikke sikkerpå om det var henne jeg hadde den kommentaren for lenge siden til en gang. Skjønner? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Jeg vet DET, men for lenge siden hadde jeg en minifrekk kommentar om et kirsten dunst bilde, og jeg lurte på om det var derfor flyfly ikke likte meg, men nå er jeg ikke sikkerpå om det var henne jeg hadde den kommentaren for lenge siden til en gang. Skjønner? =)

Ahh.. jeg er for trøtt til å skjønne hva folk skriver til meg! He he.. Skal aldri drikke to dager på rad mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at jeg ikke huker hvem jeg hadde den frekke kommentarentil. Tror det var noen som begynte på m. Hva forsvarte du meg med?

Hoi, så mye styr det ble med alt det her. Dont drink and dol.

Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg måtte søke for å finne ut hvem du var frekk mot. Her er svaret:

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1961.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2882124&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2882747

*hjelpsom*;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg måtte søke for å finne ut hvem du var frekk mot. Her er svaret:

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1961.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2882124&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2882747

*hjelpsom*;-)

Kvinnfolk, assa. Arten er så utrolig fintfølende og hakker jo mer på hverandre enn hakkespetter hakker på alt av tre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg måtte søke for å finne ut hvem du var frekk mot. Her er svaret:

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1961.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2882124&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2882747

*hjelpsom*;-)

hjertlig.. =p

søren at det var m. angelica da, hun som er så hyggelig =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnfolk, assa. Arten er så utrolig fintfølende og hakker jo mer på hverandre enn hakkespetter hakker på alt av tre. :)

Hehe, ja du kan så si. Jeg sitter nå her og takker min skaper for at jeg ikke var med. Fordi:

1. Etter en sånn maratonfest hadde jeg garantert blitt snydens.

2. Jeg hadde bænkers slengt meg med på Dol-bøllinga utpå natta, og driti meg så loddrett ut av jeg aldri hadde turt å vise meg her mer.

3. Jeg har som du vet en "ganske" tydelig dialekt og hadde fått grisebank av fyllf... Jeg mener flyfly.

Men det slapp jeg. Hurra! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hjertlig.. =p

søren at det var m. angelica da, hun som er så hyggelig =/

Ja fy søren, du er fæl! Haha!

Nå kan du sitte der og skjemmes;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Mulig jeg blander deg med noen andre. Kanskje det var m angelica. Poenget er at du sa i natt at du har noe i mot meg, men at du ikke ville si hva det var, og jeg begynner å bli temmelig lei av å be deg om å si det så vi kan få det ut av verden.

Jeg sa vel ikke at jeg hadde noe imot deg, men jeg spurte om du hadde røyka sokka dine, og hadde mye aggresjon innabords, men ikke noe om at det nødvendigvis var retta mot deg.

Også ba jeg deg visst stappe sokka opp der sola aldri skinner, og det var ikke pent sagt, så det beklager jeg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Hehe, ja du kan så si. Jeg sitter nå her og takker min skaper for at jeg ikke var med. Fordi:

1. Etter en sånn maratonfest hadde jeg garantert blitt snydens.

2. Jeg hadde bænkers slengt meg med på Dol-bøllinga utpå natta, og driti meg så loddrett ut av jeg aldri hadde turt å vise meg her mer.

3. Jeg har som du vet en "ganske" tydelig dialekt og hadde fått grisebank av fyllf... Jeg mener flyfly.

Men det slapp jeg. Hurra! ;-)

Jeg vil bare poengtere at jeg ikke dicha noen for dialekt i går, og at den sjøsamen jeg plaga lørdag for to uker sida var kjæresten til ei venninne, og han er (forhåpentligvis) ingen doler.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare poengtere at jeg ikke dicha noen for dialekt i går, og at den sjøsamen jeg plaga lørdag for to uker sida var kjæresten til ei venninne, og han er (forhåpentligvis) ingen doler.

;)

Jaaaaaaada... Det er sikkert bare et tidsspørsmål før du er i gang med mobbinga di igjen.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...