Gå til innhold

Rainm@n is back!


Rainm@n

Anbefalte innlegg

Ikke grin. Fyllfyll har mye aggresjon inne som må ut. ;)

AHA, så da har du egentlig aggresjon som meg som må ut. Fortell fortell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    39

  • Dorthe

    31

  • DarkPink

    27

  • ShitDiddelyDo

    19

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach

Den heter det. Ganske god. Og veien til en kvinnes hjerte går gjennom godteri, om man ikke har råd til diamanter. (Og så mye er det ærlig talt ikke verdt at jeg stjal sjekektrikset ditt) =p

Nei, godteri vil jeg ikke ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan griner man kjapt?

Man griner med en gang det er en anledning. Sorg, glede og andre ting som får følelsene til å bruse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lirer av meg dritt når som helst det måtte passe meg. Kyss rompa di farvel. Bastard.

Så så... Tenk på mormor nå, så oppfører du deg litt penere...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man griner med en gang det er en anledning. Sorg, glede og andre ting som får følelsene til å bruse.

Aha, sånn ja. Jeg trodde kanskje du mente at du ble fort ferdig. Da gråter jeg også kjapt, hvertfall tre dager i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laguna sier: spontan moro oppi ræva mi.

Det kan hende at dere vil lese denne tråden med undring i morgen ettermiddag...*s*

Har flyfly snakket dialekt i kveld? Hvis ikke, kan hun enda rekke å bli slitsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man griner med en gang det er en anledning. Sorg, glede og andre ting som får følelsene til å bruse.

Aha, sånn ja. Jeg trodde kanskje du mente at du ble fort ferdig. Da gråter jeg også kjapt, hvertfall tre dager i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Så så... Tenk på mormor nå, så oppfører du deg litt penere...*s*

Mormor ville vært med meg. Mormor var IKKE kul å ha med å gjøre noen ganger hvis hun fikk det for seg. Og hun sa alltid: "flyfly, du er mer rappkjefta enn meg, og du veit hvor du har det fra.".

Så det, så. Hah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Det kan hende at dere vil lese denne tråden med undring i morgen ettermiddag...*s*

Har flyfly snakket dialekt i kveld? Hvis ikke, kan hun enda rekke å bli slitsom.

Flyfly er en jævel på å opprette dialekter. Sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

U don't wanna know, baby.

Jeg vil nok det, ser du. Heller det enn at du holder det inne. Eller kommer med små kryptiske meldinger når du har drukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mormor ville vært med meg. Mormor var IKKE kul å ha med å gjøre noen ganger hvis hun fikk det for seg. Og hun sa alltid: "flyfly, du er mer rappkjefta enn meg, og du veit hvor du har det fra.".

Så det, så. Hah!

Pøh! Jeg er sikker på at hun ville sett strengt på deg, og du ville ha vaska munnen din med såpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Man griner med en gang det er en anledning. Sorg, glede og andre ting som får følelsene til å bruse.

*smask*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyfly er en jævel på å opprette dialekter. Sånn er det med den saken.

Møtte du noen samer eller nordlendinger i kveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...