Gå til innhold

Rainm@n is back!


Rainm@n

Anbefalte innlegg

mariaflyfly

Orker ikke. Jeg hadde en småfrekk kommentar for lenge siden, og ba om unnskyldning for det. Kan ikke komme på noen annen grunn hun skal ha til å være sint på meg. Men nå skal vi visst leke kjerring og ikke snakke om det.

Jeg har virkelig ikke snøring på hva du sikter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    39

  • Dorthe

    31

  • DarkPink

    27

  • ShitDiddelyDo

    19

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

meg også?

Jada..Så klart! ;-P

Fy flaten om man har vrøvlet i denne tråden da..;-P MEN..Jeg husker godt at alt som "laguna sier" i denne tråden, det sa jeg IKKE..;-) Hvertfall ikke absolutt alt..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada..Så klart! ;-P

Fy flaten om man har vrøvlet i denne tråden da..;-P MEN..Jeg husker godt at alt som "laguna sier" i denne tråden, det sa jeg IKKE..;-) Hvertfall ikke absolutt alt..

:-)

Jeg vil ikke bli sladra om! :=o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg vil ikke bli sladra om! :=o

Neida, vi sladra ikke om deg..Bare noe jeg sa for å gjøre meg interssant..Slapp av..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, vi sladra ikke om deg..Bare noe jeg sa for å gjøre meg interssant..Slapp av..;-)

Hva??? er jeg ikke interessant nok til å sladres om???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hva??? er jeg ikke interessant nok til å sladres om???

*lol* Enkelte blir aldri fornøyd, altså..! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada..Så klart! ;-P

Fy flaten om man har vrøvlet i denne tråden da..;-P MEN..Jeg husker godt at alt som "laguna sier" i denne tråden, det sa jeg IKKE..;-) Hvertfall ikke absolutt alt..

:-)

Knis, jeg tror du har glemt endel, men det har vi vel alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

;o)

Jeg fikk desvere ikke møtt dere på kaffe da...Jegvar så jæskli sjaber og gikk å la meg litt i parken. Det hjalp. Men sorry.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk desvere ikke møtt dere på kaffe da...Jegvar så jæskli sjaber og gikk å la meg litt i parken. Det hjalp. Men sorry.

:-)

Helt greit det :o)

Skjekk mailen din, jeg har sendt bildene fra mobilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig ikke snøring på hva du sikter til.

Nei, jeg bare gjetter, er ikke så enkelt når du skal sitte å nekte å si hva som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Nei, jeg bare gjetter, er ikke så enkelt når du skal sitte å nekte å si hva som er problemet.

Mulig jeg lider av gullfiskhukommelse, men jeg kan ikke huske at du har vært ufin mot meg tidligere.

Og hvis jeg var ufin mot deg i natt, beklager jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...