DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Synd man ikke kan si det samme om deg. Laguna liker deg, men du må ha mnesen litt mindre. Har jeg gjort deg noe? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hihi, sorry. Var bare så stolt over at jeg visste hva det var i går... =p Kom ikke her og stjel triksa mine altså, da blir det catfight! 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Kom ikke her og stjel triksa mine altså, da blir det catfight! Nei, det var råttent.. chips med snill chili og lime? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Har jeg gjort deg noe? De er fulle, drit i det 0 Siter
Gjest unge erik er jeg Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Har jeg gjort deg noe? At du gidder. Fly er ei bortskjemt snobbedame fra Oslos beste kant. Ei rødvinsosende fyllefant som lirer av seg dritt i fylla. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Har jeg gjort deg noe? Ikke byr deg..du har ikke gjort noe galt 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 De er fulle, drit i det Av barn og fulle folk får man sannheten. Sånt kommer vel ikke uten noen som helst form for rot i "virkeligheten". 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Har jeg gjort deg noe? På ingen måte. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Har jeg gjort deg noe? Jeg tror de har røyka et eller annen skummelt borte hos Dorthe, og det er ingenting å bry seg om. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Av barn og fulle folk får man sannheten. Sånt kommer vel ikke uten noen som helst form for rot i "virkeligheten". jeg ville ihvertfal ikke lagt så veldig mye i det 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 At du gidder. Fly er ei bortskjemt snobbedame fra Oslos beste kant. Ei rødvinsosende fyllefant som lirer av seg dritt i fylla. Jeg lirer av meg dritt når som helst det måtte passe meg. Kyss rompa di farvel. Bastard. 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 jeg ville ihvertfal ikke lagt så veldig mye i det Hm. Er pms, så det skal ikke mer til før jeg begynner å gråte liksom =p 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 At du gidder. Fly er ei bortskjemt snobbedame fra Oslos beste kant. Ei rødvinsosende fyllefant som lirer av seg dritt i fylla. Hvor i helvete har du fått det fra? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hm. Er pms, så det skal ikke mer til før jeg begynner å gråte liksom =p Laguna sier hun elsker deg og rainm@n sender et lommetørkle. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hm. Er pms, så det skal ikke mer til før jeg begynner å gråte liksom =p Ikke grin. Fyllfyll har mye aggresjon inne som må ut. 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Laguna sier hun elsker deg og rainm@n sender et lommetørkle. Nåh, jeg elsker dere også. Men lommetørklet kommer til å bli helt sort, for jeg bruker innmari mye øyesminke - får jeg låne det likevel? Jeg begynte å gråte da lillebroren min og klassen hans sang "i morgen" fra annie på en forestilling i sentrum idag. Noen gi meg sjokolade og det harde skallet mitt tilbake. Snabbt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Nei, det var råttent.. chips med snill chili og lime? Hæ? Snill chili? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Ikke grin. Fyllfyll har mye aggresjon inne som må ut. Det er det dol er til for. 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hæ? Snill chili? Den heter det. Ganske god. Og veien til en kvinnes hjerte går gjennom godteri, om man ikke har råd til diamanter. (Og så mye er det ærlig talt ikke verdt at jeg stjal sjekektrikset ditt) =p 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Nåh, jeg elsker dere også. Men lommetørklet kommer til å bli helt sort, for jeg bruker innmari mye øyesminke - får jeg låne det likevel? Jeg begynte å gråte da lillebroren min og klassen hans sang "i morgen" fra annie på en forestilling i sentrum idag. Noen gi meg sjokolade og det harde skallet mitt tilbake. Snabbt. Hah, du har ikke hørt fyllfyll synge ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.