Gå til innhold

fellesdusj-dilemma

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Jeg har lyst til å begynne å trene litt. Er medlem på sats , så er jo greit å faktisk gå dit når jeg betaler over 400 i måneden.

Jeg er en av de som svetter når jeg trener. Liker aller best spinning.

Men så er det det at jeg har lagt kraftig på meg og er vel det man kan kalle overvektig..

Og har ikke muligheter til å bli hentet hver gang.

Så må jeg altså stå naken i de fellesdusjene. Er liksom ille nok når man har klær på seg. Men når man er naken synes jo alle valker og strekkmerker og æsj.

tre alternativer

1) hoppe på bussen hjem som tar kanskje 5 minutter. selv om jeg går i treningstøy og kanskje er litt svett

2)gå hjem etter trening

3)tvinge meg selv i fellesdusj og håpe at det blir lettere for meg etterhvert

4.) kommer ikke på noe mer

Videoannonse
Annonse
  • Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

19

• frosken

6

• morsan

6

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest anna72
Skrevet

Jeg hadde valgt alternativ 1 uansett om jeg hadde blitt hentet eller ikke jeg da.

Synes absolutt det er best å dusje hjemme.

Gjest Violsa
Skrevet

Jeg hadde valgt alternativ 1 uansett om jeg hadde blitt hentet eller ikke jeg da.

Synes absolutt det er best å dusje hjemme.

jo , men tenk om jeg er skikkelig svett og at det lukter av meg.... Egentlig det alternativet jeg ville hatt da.. Liker jo best å dusje hjemme. Men vil ikke at folk skal se på meg og tenke at jeg er en urenslig slask

Gjest Princess Peach
Skrevet

jo , men tenk om jeg er skikkelig svett og at det lukter av meg.... Egentlig det alternativet jeg ville hatt da.. Liker jo best å dusje hjemme. Men vil ikke at folk skal se på meg og tenke at jeg er en urenslig slask

Jeg har tatt bussen selv etter trening jeg, null problem. Det lukter ikke så ille rett etter treninga, det er gammel svette som stinker.

Skrevet

Jeg hadde gått hjem, jeg. Fem minutter med bussen, da kan det vel ikke ta så innmari lang tid å gå hjem? Så får du frisk luft også. Trening OG frisk luft, og en deilig dusj hjemme på ditt eget bad. Det er nesten for godt til å være sant;-)

Gjest pittaz
Skrevet

Jeg er ikke redd for å vise meg naken blandt folk,men har aldri tenkt på muligheten til å bruke dusjen på sats.

Jeg går alltid de 2 km hjem etter trening..Svett og våt som en drukna katt...her jeg trener er det veeeldig få som gidder å dusje på treningssentret.de fleste kommer og går i treningstøy med vannflaske i den ene hånda og innesko i den andre..

Gjest togli
Skrevet

Jeg hadde jogga hjem etter trening uansett hvordan jeg så ut. Da får du tross alt enda mer ut av treningen på SATS ;-)

En ting er at det er neppe noen som tenker over dine eventuelle valker, så det skal du ikke tenke på engang!

Gjest lofotmorsk
Skrevet

Hva er problemet? Du dusjer hjemme eller er sprek og går hjem og så dusjer hjemme. Ingen vits å stå på utstilling i dusjen der, for så å sitte å være lat på bussen hjem. Uansett bra å vente litt med å dusje, for man slutter ikke svette 1 sekund etter man er ferdig med å trene. Man svetter en stun etterpå også.

Gjest Violsa
Skrevet

Hva er problemet? Du dusjer hjemme eller er sprek og går hjem og så dusjer hjemme. Ingen vits å stå på utstilling i dusjen der, for så å sitte å være lat på bussen hjem. Uansett bra å vente litt med å dusje, for man slutter ikke svette 1 sekund etter man er ferdig med å trene. Man svetter en stun etterpå også.

jeg er vel en av de rare menneskene som trener på sats og vil gå ned i vekt. Men samtidig velger den parkeringsplassen som er nærmest inngangen til butikken.Eller at det er heis feks så tar jeg alltid den...

Gjest lofotmorsk
Skrevet

jeg er vel en av de rare menneskene som trener på sats og vil gå ned i vekt. Men samtidig velger den parkeringsplassen som er nærmest inngangen til butikken.Eller at det er heis feks så tar jeg alltid den...

Da er sjansen for at du går ned i vekt minimal... Det er de små tingene i hverdagen som teller mest. Gå til jobb/trening, alltid gå trapper osv.

Hva er vitsen med å trene om du er lat ellers?

Gjest Violsa
Skrevet

Da er sjansen for at du går ned i vekt minimal... Det er de små tingene i hverdagen som teller mest. Gå til jobb/trening, alltid gå trapper osv.

Hva er vitsen med å trene om du er lat ellers?

ja , Du har jo rett da. Man må forandre på hele livstilen.

Så å gå hjem fra trening er jo et sted man kan begynne :)

Skrevet

Jeg hadde brukt et treningssenter uten fellesdusj!

Gjest Violsa
Skrevet

Jeg hadde brukt et treningssenter uten fellesdusj!

joda , men de 2 senterne som er her hvor jeg bor har det. Så har ikke noe valg liksom

Gjest heffalumpen
Skrevet

hadde tatt litt solarium, da ser valkene mye greiere ut! Delig å dusje, evt. ta badstue etter trening!

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jeg har tatt bussen selv etter trening jeg, null problem. Det lukter ikke så ille rett etter treninga, det er gammel svette som stinker.

Ikke enig, ny svette kan være verre enn verst. Sikkert pinlig å stå der og stinke (ville dusjet, eller gått hjem)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke enig, ny svette kan være verre enn verst. Sikkert pinlig å stå der og stinke (ville dusjet, eller gått hjem)

Ok, jeg stinker iallfall ikke hvis svetten er ny. :)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Ok, jeg stinker iallfall ikke hvis svetten er ny. :)

Aha - så du vasker deg sjelden da. ..unnskyld, kunne ikke dy meg, ikke meningen, asså!

Gjest lofotmorsk
Skrevet

Treningssvette lukter da veldig lite, hvertfall min. Er liksom bare vann det. Værre med svette når det er varmt på slutten av dagen eller stresssvette.

Hvem bryr seg om sånnt på bussen? Der stinker det da uansett.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Aha - så du vasker deg sjelden da. ..unnskyld, kunne ikke dy meg, ikke meningen, asså!

Hæ? Hvordan trakk du den konklusjonen? Dusjer selvsagt hvis jeg har blitt svett, men jeg stinker ikke fem minutter etter at jeg har gått ut fra treninga.

Skrevet

Vi dusjer for mye likevel. Såpevask hver dag er ikke å anbefale. Sett deg ned og les et blad mens du tørker eller gå litt rundt og strekk. Reis så hjem og dusj. Ikke problem. Et sted jeg trente, der vasket de ikke dusjene skikkelig, så dit gikk jeg ikke. Det var gåavstand hjem , så det funka greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...