Gå til innhold

fellesdusj-dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hæ? Hvordan trakk du den konklusjonen? Dusjer selvsagt hvis jeg har blitt svett, men jeg stinker ikke fem minutter etter at jeg har gått ut fra treninga.

DOL-kjerringer har vasking på hjernen. To dager gammel truse er dødsfarlig. Folk som ikke blir høytrykkspylt med kokende vann to ganger pr dag er skitne.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

19

• frosken

6

• morsan

6

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Jeg ser ikke problemet? Det er da bare å dra hjem å dusje? Det er ofte jeg ikke gidder dusje på treningssenteret når jeg uansett skal rett hjem.

Skrevet

Treningssvette lukter da veldig lite, hvertfall min. Er liksom bare vann det. Værre med svette når det er varmt på slutten av dagen eller stresssvette.

Hvem bryr seg om sånnt på bussen? Der stinker det da uansett.

"Hvem bryr seg om sånnt på bussen? Der stinker det da uansett. "

Det var da et pussig argument! nesten som å si at fordi andre kaster fra seg søppel i parkene, så skal kan også gjøre det.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

DOL-kjerringer har vasking på hjernen. To dager gammel truse er dødsfarlig. Folk som ikke blir høytrykkspylt med kokende vann to ganger pr dag er skitne.

"To dager gammel truse er dødsfarlig."

Mener du å si at du ikke skifter truse hver dag? ÆSJ!

Gjest togli
Skrevet

Ja, fysjom. Stikk og vask deg nå keinstein!

*unngår å lukte nedi tastaturet*

Skrevet

"To dager gammel truse er dødsfarlig."

Mener du å si at du ikke skifter truse hver dag? ÆSJ!

Det skrev jeg ikke, men for deg kan jeg gå 4 dager, bare på trass. Du er altså en konfliktskaper :-)

Du må ikke friste folk til å markere at hva du mener er knekkende likegyldig og det som verre er.

Skrevet

Ja, fysjom. Stikk og vask deg nå keinstein!

*unngår å lukte nedi tastaturet*

Så rene folk er mer verd enn skitne?

Jeg har møtt rene drittsekker også jeg. Samme hvor mye de vasker seg, så er og blir de drittsekker.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det skrev jeg ikke, men for deg kan jeg gå 4 dager, bare på trass. Du er altså en konfliktskaper :-)

Du må ikke friste folk til å markere at hva du mener er knekkende likegyldig og det som verre er.

Konfliktsakper, jeg? Fordi jeg var så snill og svarte på det innlegget som du bare postet for å provosere?

Om du ikke selv går med trusene flere dager, hvorfor skrev du som du gjorde da?

Skrevet

Konfliktsakper, jeg? Fordi jeg var så snill og svarte på det innlegget som du bare postet for å provosere?

Om du ikke selv går med trusene flere dager, hvorfor skrev du som du gjorde da?

For å lokke fram en vaske-moralist. Jippiii.

Det lukter vel roser av bæsjen din også?

Skrevet

Så rene folk er mer verd enn skitne?

Jeg har møtt rene drittsekker også jeg. Samme hvor mye de vasker seg, så er og blir de drittsekker.

Er man først en drittsekk, så kan man jo gjerne være en REN drittsekk! ;-) Da har man iallfall noe positivt å si om vedkommende.

Det blir nesten som i Billy, hvor Sjanten sa at Billy alltid var så negativ til alt og alle, og la til "Jeg er sikker på at du ikke klarer å finne noe pent å si om deg selv engang!"

Billy grublet over dette i flere ruter, før han gikk hen og pusset tennene grundig. Deretter gikk han tilbake til Sjanten og sa:

"Jeg ha'kke dårlig ånde!"

Gjest Ulvinnen
Skrevet

For å lokke fram en vaske-moralist. Jippiii.

Det lukter vel roser av bæsjen din også?

Nå var det truseskift jeg svarte på, ikke skoldhet vasking to ganger om dagen.

Så jeg vil ha meg frabedt å bli kalt en vaskemoralist.

Trusemoralist kan du heller få kalle meg om du har behov for det.

Om det lukter roseduft av bæsjen min? Selvsagt. Gjør det ikke det av din?

Skrevet

Ja, nå har vi det moro :-)

Skrevet

Drar bare rett hjem å dusjer etterpå. Ikke noe prob. Svette lukter ikke før den blir gammel uansett.

Skrevet

Er man først en drittsekk, så kan man jo gjerne være en REN drittsekk! ;-) Da har man iallfall noe positivt å si om vedkommende.

Det blir nesten som i Billy, hvor Sjanten sa at Billy alltid var så negativ til alt og alle, og la til "Jeg er sikker på at du ikke klarer å finne noe pent å si om deg selv engang!"

Billy grublet over dette i flere ruter, før han gikk hen og pusset tennene grundig. Deretter gikk han tilbake til Sjanten og sa:

"Jeg ha'kke dårlig ånde!"

Er det ikke litt kontrollfrik å bry seg med renholdet til folk de ikke har kontakt med?

Skrevet

Er det ikke litt kontrollfrik å bry seg med renholdet til folk de ikke har kontakt med?

men hvem vet hvem man egentlig har "kontakt" med?

Kanskje trådstarter tar "min" buss?

Who knows!

Skrevet

Vaske-vaske-vaske-vaske.

Er det ikke det man kaller tvangshandlinger?

7 truser merket Man-Tir-Ons-Tor-Fre-Lør-Søn. Fredags- og lørdagstruse med blonder.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vaske-vaske-vaske-vaske.

Er det ikke det man kaller tvangshandlinger?

7 truser merket Man-Tir-Ons-Tor-Fre-Lør-Søn. Fredags- og lørdagstruse med blonder.

Sånne truser finnes det mange av for småjenter. Datteren min hadde et som 5-6 åring.

Om du spør nabokona pent, så skal du se hun broderer ukedagene på for deg. Da slipper du å lure på om du har skiftet eller ei.

serendipity
Skrevet

Det er jo det samme :-) Du lukter ikke svette rett etter trening alikevel. Å gå hjem er jo også flott trening. Dusje i fellesdusj er jeg heller ikke så glad i (uansett kroppsfasong). Flott at du trener synes jeg. La dusjen være et høydepunkt ikke et problem :-))) Lykke til...

Skrevet

Sånne truser finnes det mange av for småjenter. Datteren min hadde et som 5-6 åring.

Om du spør nabokona pent, så skal du se hun broderer ukedagene på for deg. Da slipper du å lure på om du har skiftet eller ei.

Jeg har sånn truse-dosette: jan-feb-mar-apr.....

Et sett med sokker, tskjorte og truse i hver boks.

Skrevet

Det kan jo dessuten være god trening i å følge med på hva slags dag det er! :-)

Forresten så kan jeg bare huske å ha sett komplette sett, dvs også med søndagstruse. I "Da han møtte henne" påstås det at søndagstrusene ikke finnes pgs Gud!!

det må isåfall bare være i Amerika *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...