Gjest ANONYM Skrevet 30. mars 2001 Del Skrevet 30. mars 2001 Hei! Det du må gjøre for å gå ned i vekt, er å spise regelmessig og rett sammensatt mat. Hver 3-4 time bør du spise langsomme karbohydrater (grovt brød, pasta, ris, havregryn el.) og bra proteiner (kylling, fisk, kjøtt,egg el.). Pass på å ikke få for mye karbohydrater, kun spis til du er passe mett. På denne måten holder du blodsukret jevnt, noe som fører til bedre fettforbrenning, mindre søtsug og mer energi. Hvis det går for lenge mellom hver gang kroppen får mat, synker forbrenningen da kroppen tror det er "hungersnød" og må lagre (og da blir det fett!). Styrketrening er den treningsformen som øker din generelle forbrenning mest, og også den treningsformen som former kroppen best og finest. Få en instruktør til å sette opp et greit program som du følger 3-4 ganger i uka. For å få ekstra fettforbrenningseffekt, kan du legge inn forbrenningstrening direkte etter styrketreninga. 30 min. er nok til å begynne med. Rask gange, stepmaskin, sykling el. i passe tempå passer bra for dette. Da tar kroppen energi fra lagret fett i stedet for karbohydrater ettersom karbohydratlagrene allerede er brukt opp på styrketreninga. Ved å følge disse rådene skal du kunne komme godt på vei. Å gå ned 6-7 kg til sommeren synes jeg er veldig mye. Sett deg heller som mål å gå ned ca. 0,5 kg per måned. En langsommere reduksjon av vekten gir mindre risiko for å øke vekten igjen. Ønsker du mere spesifikke treningsråd . KAN DETTE STEMME AT MAN SKAL TA STYRKE FØRST....??DA GÅR DET MEST PÅ FETTET MED SYKLING?JEG JØR OMVENT SYKLER FØRST SÅ STYRKE...BØRDE JEG BYTTE??PLIIS SVAR VILL NED I VEKT... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Higgins Skrevet 30. mars 2001 Del Skrevet 30. mars 2001 Jepp! Stemmer. Bytt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 30. mars 2001 Del Skrevet 30. mars 2001 yup, stemmer. Men du kan klare mer enn 0,5 kg fett pr mnd tror jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 30. mars 2001 Del Skrevet 30. mars 2001 yup, stemmer. Men du kan klare mer enn 0,5 kg fett pr mnd tror jeg.. 0.5 kg per uke er vel heller noe som trygt kan streves etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 30. mars 2001 Del Skrevet 30. mars 2001 0.5 kg per uke er vel heller noe som trygt kan streves etter. Jau, er vel der man burde sette målet.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 30. mars 2001 Del Skrevet 30. mars 2001 Hei, du kan legge opp treningen din slik du selv vil. det ene vil ikke gi noen bedre effekt enn det andre. Resultatene kommer som følge av kontinuteten i opplegget. (er dette et utdrag fra et opplegg som Lena Mathisen har satt opp til deg?)Spør meg gjerne om relatert stoff, [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.