Gå til innhold

Ikea-skap - kjøpe kun innmat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hengsler følger automatisk med når du bestiller. Hvis du skal hente kjøkkenet selv, så får du en liste hvor det står hvor du finner delene. Når du bestiller kjøkkenet, så spør de sikkert om du skal ha lyslist/ gesims osv. Hvis du skal ha benkeplate som er lengre enn 246 cm, så må den spesialbestilles.

Nå har jeg lest innlegget ditt nøyere - så jeg kan altså bare henvende meg til en av de ansatte på Ikea (oppe på møbelavdelingen), gi vedkommende en oversikt over hva jeg skal ha og så får jeg en liste? Slipper å stå selv borte på utstillingen og notere nummer til jeg blir blå? SUPERT! Du skulle jobbet i Trondheim du vet du. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal hente selv, så da må jeg altså plukke hengslene ved siden av. Greit å vite. :o)

Har laget meg en tabell hvor jeg har notert hva jeg skal ha, størrelse, antall og egne felter for hvilken hylle og reol det ligger i på lageret og en egen rubrikk for å hake av når det er lagt på tralle. *Flink jente*

Men jeg lurer fortsatt på om hjørne overskap, 60x70 cm i hvit Ståt er på lager på Leangen. Nettsidene sier nei, kundetelefonsvareren sier ja... Hva sier du? Har sittet i tilsammen 18 min og ventet på å få snakke med en kjøkkenplanlegger, men det har jeg ikke tid til.

Jeg vet ikke hvordan det er på Ikea i Trondheim, men her hos oss skriver vi ut plukkliste til kundene, så plukker de selv hvis ikke de vil ha varene sendt fra Sverige. Jeg har fødselspermisjon nå, så jeg får ikke sjekka hvordan det ligger an med hjørneskap i Trondheim, men hvis jeg hadde bodd nærmere jobben skulle jeg ha pilt meg ut for å se hvordan det ligger an med skap på datasystemet. Tror du kan stole mer på telefonen til kundeservice enn nettsidene, men det er ikke godt å si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...