Gå til innhold

riktig fremgang?

Gjest Drago

Anbefalte innlegg

Gjest Drago

Jeg har trent seriøst i ca 1 og et halvt år nå, har hatt fremgang, men det går veldig tregt. Jeg har meget lav fett prosent, noe jeg vil fortsette å ha.

Jeg har hørt at man burde øke 1 kg. kroppsvekt i måneden hvis man trener seriøst og spiser bra, er dette riktig? kan ikke si at jeg øker så mye slik jeg trener nå. Burde jeg da i tilfelle endre trenings og kost vanene mine slik at jeg øker såpass hver måned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

De 1-2 første åra har man best framgang og deretter går det saktere og man må legge mer vekt på kosthold og systematisk trening. Dersom du ikke har tatt deg en ukes fri fra trening på laaang tid vil jeg på det sterkeste anbefale deg å ta deg en hel treningsfri uke der du ikke løfter en vekt. Hviling er en _viktig_ faktor for max muskelvekst. Det kan også tenkes at du må justere kostoldet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

du kan ikke øke en kilo i ren muskelvekt i måneden på jevn basis. I begynnelsen, men ikke hele veien utover. Det vil gå tregere og tregere.

Spør meg gjerne om relatert stoff, [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...