Nedia Skrevet 30. mars 2001 Del Skrevet 30. mars 2001 Er det sant at forbrenningen blir bedre hvis man spiser noe til frokost? Jeg har sf, og er redd jeg har fucka opp forbrenninga mi... Så da tenkte jeg at hvis jeg kunne klare å spise noe til frokost, så ville den bli mere normal igjen. Er jeg på ville veier???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumbria Skrevet 30. mars 2001 Del Skrevet 30. mars 2001 Hei du! Du er slett ikke på ville veier! Frokost er veldig viktig for å få "kroppen i gang" om morgenen. Du kan ikke forbrenne hvis du ikke har noe å forbrenne, for å si det enkelt. Så jeg vil anbefale deg å få i deg litt mat, et par knekkebrød eller litt frokostblanding med melk, en yoghurt eller i det minste en frukt eller to - så starter maskineriet! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stina Skrevet 31. mars 2001 Del Skrevet 31. mars 2001 Hei du! Du er slett ikke på ville veier! Frokost er veldig viktig for å få "kroppen i gang" om morgenen. Du kan ikke forbrenne hvis du ikke har noe å forbrenne, for å si det enkelt. Så jeg vil anbefale deg å få i deg litt mat, et par knekkebrød eller litt frokostblanding med melk, en yoghurt eller i det minste en frukt eller to - så starter maskineriet! Lykke til! Helt riktig som Cumbria sier. Frokost er det viktigste måltidet i løpet av dagen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 Hei Nedia Det er bra for forbrenningen din at du spiser frokost. Dersom du har en spiseforstyrrelse kan det være at forbrenningen din er noe redusert. Denne vil imidlertid øke i takt med at matinntaket ditt øker. Det er en fordel å spise flere måltider i løpet av dagen, gjerne 4-5 inkludert mellommåltider. Både du og kroppen din vil fungere bedre ved jevnt tilførsel av energi og næringsstoffer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.