Gå til innhold

Sluttet med medisiner.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Orio, hvorfor vil du slutte helt med medisiner? å vidt jeg kan huske, så har du skrevet meldinger her som tyder på at du er dypt deprimert?

Hei.

Jeg vet ikke. For å straffe meg selv? Har vært så fortvilet, alt har virket håpløst, så hva er vitsen med medisiner? Det har vært min tankegang. For ordens skyld, har gitt opp den tanken nå. I hvert fall foreløbig.

På en måte er det godt å høre at du synes jeg har virket deprimert. Har vært så forvirret, er det egentlig noe i veien med meg? Kanskje jeg bare er lat? Kanskje alt blir bedre bare jeg dropper pillene og tar meg sammen?

Hei.

Jeg vet ikke. For å straffe meg selv? Har vært så fortvilet, alt har virket håpløst, så hva er vitsen med medisiner? Det har vært min tankegang. For ordens skyld, har gitt opp den tanken nå. I hvert fall foreløbig.

På en måte er det godt å høre at du synes jeg har virket deprimert. Har vært så forvirret, er det egentlig noe i veien med meg? Kanskje jeg bare er lat? Kanskje alt blir bedre bare jeg dropper pillene og tar meg sammen?

Til en viss grad må man ta seg sammen, men det tror jeg du gjør så godt du kan allerede. Hva med å snakke med legen og høre om kanskje dosen på medisinene du tar bør justeres, eventuelt bytte medisiner, eller få noe i tillegg til det du tar?

Vet hvor vondt det er å være småparanoid. Kanskje en liten dose med antipsykotika kan være til hjelp? Hva sier behandlerne dine?

Jeg ønsker deg virkelig bedre dager.

hilsen

Til en viss grad må man ta seg sammen, men det tror jeg du gjør så godt du kan allerede. Hva med å snakke med legen og høre om kanskje dosen på medisinene du tar bør justeres, eventuelt bytte medisiner, eller få noe i tillegg til det du tar?

Vet hvor vondt det er å være småparanoid. Kanskje en liten dose med antipsykotika kan være til hjelp? Hva sier behandlerne dine?

Jeg ønsker deg virkelig bedre dager.

hilsen

Det virker ikke som behandlerne mine har plass til nye plager (ting jeg har vært for flau til å innrømme før jeg er blitt godt kjent med en person), f. eks. følelsen av at hele verden er ute etter meg. Det passer ikke inn i det bildet de har dannet av meg, og skyves derfor til side.

• 2 uker senere...

Annonse

Det virker ikke som behandlerne mine har plass til nye plager (ting jeg har vært for flau til å innrømme før jeg er blitt godt kjent med en person), f. eks. følelsen av at hele verden er ute etter meg. Det passer ikke inn i det bildet de har dannet av meg, og skyves derfor til side.

Du får ta det opp igjen. Si det er viktig for deg fordi det plager deg.

Jeg har også brukt lang tid på å innrømme en god del overfor psyk. Det kan ta tid før man føler seg trygg på behandleren. For ikke snakke om hvor lang tid det kan ta før man innser hvor stor del av problemet enkelte ting er for en selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...