Gå til innhold

Så hyggelig det er her ikveld dah :)


Gjest a survivor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 236
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    32

  • Dorthe

    30

  • ShitDiddelyDo

    14

  • laguna1365380434

    13

Mest aktive i denne tråden

Enig!

Det er rene idyllen her nå jo. :-)

Kanskje dolerne har tatt sommerhumøret fram?

:-D

Jeg er forsåvidt klar for en krangel jeg - men er så dårlig på det at jeg håper noen andre tar jobben. Må jo være noen som har noe å si om Siv Jensen eller Krekar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt klar for en krangel jeg - men er så dårlig på det at jeg håper noen andre tar jobben. Må jo være noen som har noe å si om Siv Jensen eller Krekar?

Nei uff, ikke få palestinagreier og krekargreier inn her ikveld da. Nå var det så kjekke temaer her. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Jeg er forsåvidt klar for en krangel jeg - men er så dårlig på det at jeg håper noen andre tar jobben. Må jo være noen som har noe å si om Siv Jensen eller Krekar?

Hehe! Kanskje vi kan dra igang et eller annet? Kanskje på gravid forumet. Der er de lett-antennelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt klar for en krangel jeg - men er så dårlig på det at jeg håper noen andre tar jobben. Må jo være noen som har noe å si om Siv Jensen eller Krekar?

Nei, det gidder vi ikke. Det er fotballen som gjør det, alle som ikke ser fotball havner på dol og det ser sannelig ut til at vi er roligere enn fotballsupporterne ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe! Kanskje vi kan dra igang et eller annet? Kanskje på gravid forumet. Der er de lett-antennelige.

Prøv heller adopsjon ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gidder vi ikke. Det er fotballen som gjør det, alle som ikke ser fotball havner på dol og det ser sannelig ut til at vi er roligere enn fotballsupporterne ;o)

Der sa du det :-)

Kanskje ikke så dumt med fotball på tv allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi snekre sammen en saftig sex tråd? Eller en FU? Noen ideer?

Sextråder er jeg alltid med på. God ide. ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Kanskje vi kan dra igang et eller annet? Kanskje på gravid forumet. Der er de lett-antennelige.

Både gravid-forum og adopsjon er forum jeg holder meg unna. Der skal det ikke mye til før folk blir på hugget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest a survivor

Jeg er forsåvidt klar for en krangel jeg - men er så dårlig på det at jeg håper noen andre tar jobben. Må jo være noen som har noe å si om Siv Jensen eller Krekar?

Krekar er på vei ut, og Siv er på vei ned :) så da er jo ikke det noe å krangle om vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi snekre sammen en saftig sex tråd? Eller en FU? Noen ideer?

En kåring av de lekreste mannfolka i fotball-VM, kanskje? Sa hun med håp i stemmen...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Nei, det gidder vi ikke. Det er fotballen som gjør det, alle som ikke ser fotball havner på dol og det ser sannelig ut til at vi er roligere enn fotballsupporterne ;o)

hihi ser på Brasil mot Japan jeg dah :) hihi

og så på Nederland mot Argentina igår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Der sa du det :-)

Kanskje ikke så dumt med fotball på tv allikevel?

hihi kan jo gjøre to ting samtidig dah vettu :) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sa du det :-)

Kanskje ikke så dumt med fotball på tv allikevel?

Det er veldig få mennesker her inne i kveld da men folk er veldig aktive tydeligvis.

Og det er ikke en brukbar ting å se på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kåring av de lekreste mannfolka i fotball-VM, kanskje? Sa hun med håp i stemmen...;-)

Gi oss noen bra bilder, så kan vi bedømme dem. Det kan bli en bra tråd. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Hehe! Kanskje vi kan dra igang et eller annet? Kanskje på gravid forumet. Der er de lett-antennelige.

Uffda! Man skal ikke diskutere for å diskutere! :) så det så! kan vi ikke heller prate om blomster og fugler og sommerfugler og ekorn og sånn :) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...