Gå til innhold

Så hyggelig det er her ikveld dah :)


Gjest a survivor

Anbefalte innlegg

Fordi jeg har lyst å lene meg tilbake og se deg og andre jobbe akkurat nå. ;-P

Prozak sier at norske kvinner er initiativløse. Jeg nekter, men det kan se ut som han har rett. Håper han ikke ser oss nå, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 236
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    32

  • Dorthe

    30

  • ShitDiddelyDo

    14

  • laguna1365380434

    13

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

Det var Personifica som sa det opprinnelig :)

OK. Hun har sikkert rett, jeg har ikke vært så mye på dol i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Gi oss noen bra bilder, så kan vi bedømme dem. Det kan bli en bra tråd. :-)

Ja, vi må få se bilder. Aner ikke noe om fotball. så stemmer vi litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gidder vi ikke. Det er fotballen som gjør det, alle som ikke ser fotball havner på dol og det ser sannelig ut til at vi er roligere enn fotballsupporterne ;o)

Ja, de som ikke liker fotball har et godt hjerte. Mener det er forsket på det altså... Leste det i et eller annet blad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prozak sier at norske kvinner er initiativløse. Jeg nekter, men det kan se ut som han har rett. Håper han ikke ser oss nå, hehe.

hehe ja. og jeg som svarte i den tråden at jeg var initiativrik.

Men akkurat nå føler jeg for å lene meg tilbake og være lat. ;-)

Så : fram med noen hunks nå. 's*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151003543' post='3177588]

Har vært veldig så koselig de siste dagene.

Kanskje det er sommeren som gjør det? :D

Rævholene har tatt ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Du altså!! Er det du som trigget psykiatri-forumet og ødela for meg der inne eller? Hope not! :)

Hæ? Mener du meg? Eller har du lagt svaret på gal plass? Ville ALDRI gjort det. Ypper bare litt på gravidforumet fordi de tråkket meg på tærne der inne rett før jeg spontanaborterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de som ikke liker fotball har et godt hjerte. Mener det er forsket på det altså... Leste det i et eller annet blad.

Jeg må jo innrømme at jeg kjenner hyggelige mennesker som liker fotball også. Men kanskje de likevel er mer konkurransemennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151005243' post='3177678]

Endelig!

Jeg har vært i mange jobber og situasjoner hvor det er en lettelse å bli kvitt et par- ti stykker for tre uker. Og så får de en jævlig opplevelse når de kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja. og jeg som svarte i den tråden at jeg var initiativrik.

Men akkurat nå føler jeg for å lene meg tilbake og være lat. ;-)

Så : fram med noen hunks nå. 's*

Nei, du. Du skal gjøre det. Du, du, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Personifica

Sextråder er jeg alltid med på. God ide. ;-P

Sextråd forslag?

Hva med...hvilken type bil ville du sammenlignet deg selv med når det gjelder dine sexprestasjoner?

Hehe, nå koser jeg meg.

For mitt eget vedkommende, siden jeg nå er singel, må det bli en liten elektrisk bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo innrømme at jeg kjenner hyggelige mennesker som liker fotball også. Men kanskje de likevel er mer konkurransemennesker.

Underlige greier....Jeg kjenner også hyggelige fotballseere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig få mennesker her inne i kveld da men folk er veldig aktive tydeligvis.

Og det er ikke en brukbar ting å se på tv.

Hvordan vet du at det er få her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Jeg har vært i mange jobber og situasjoner hvor det er en lettelse å bli kvitt et par- ti stykker for tre uker. Og så får de en jævlig opplevelse når de kommer tilbake.

Enig. Det blir en enda større nedtur da de kommer tilbake :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sextråd forslag?

Hva med...hvilken type bil ville du sammenlignet deg selv med når det gjelder dine sexprestasjoner?

Hehe, nå koser jeg meg.

For mitt eget vedkommende, siden jeg nå er singel, må det bli en liten elektrisk bil.

Det må være en som surrer og går finfint hele tiden, klar til avspark (eller avkjør...hva pokker heter det da når en bil er klart til å fyke avgårde), lett og spretten bil som har gladlåter i motoren.

Hva slags bil er det tro? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Det må være en som surrer og går finfint hele tiden, klar til avspark (eller avkjør...hva pokker heter det da når en bil er klart til å fyke avgårde), lett og spretten bil som har gladlåter i motoren.

Hva slags bil er det tro? :-)

Tjaaa...en liten japansk en kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...