Gå til innhold

Så hyggelig det er her ikveld dah :)


Gjest a survivor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 236
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    32

  • Dorthe

    30

  • ShitDiddelyDo

    14

  • laguna1365380434

    13

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach

Å nei!!!! Han ser jo akkurat ut som fjompen til Britney Spears på det bildet:-/

Dette kommer jeg ikke over. Gi meg et bedre bilde før jeg for evig og altid ser dusten for meg når jeg ser bilder av Deppern! Please...?

Åneeei! BRrririrr! Bløørgghh. Må-finne-nytt-bilde-FORT!

http://img.photobucket.com/albums/v129/daftanddemented/johnnydepp/Johnny_pic_04.jpg

Bedre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å like sånne standardpene..Med rocka fortegn da..Gjerne med litt tattiser og øreringer og sånn..Det er fint det..:-)

Dessuten..Faen de er noen flotte mannfolk i byen din..;-P Jeg har støtt på et eksileksemplar som jaggu meg er det peneste & mest sexy stykke mannebein jeg har sett på årevis!

Er de like pene hjemme, eller sender dere de beste til oss? ;-)

Vi har landets beste og mest sexy mannfolk her. Det er sikkert.

Siden det er så mange her, så kan vi avse noen - de sender vi til dere. ,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Vi har landets beste og mest sexy mannfolk her. Det er sikkert.

Siden det er så mange her, så kan vi avse noen - de sender vi til dere. ,-)

Kult! Keep it up! Har dere flere sånne, så kan vi Oslodamener sloss om dem! ;-P

Jeg TROR faktisk det, at mange av de peneste mannfolka kommer fra Stavanger, men det er litt minus for dialekta..Den er jo UFORSTÅELIG for oss siviliserte..;-P Men i mange tilfeller er det en liten pris å betale altså.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151009060' post='3177859]

Det må du.. din knisegutt :P

Ha! og det sier du, knisejenta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult! Keep it up! Har dere flere sånne, så kan vi Oslodamener sloss om dem! ;-P

Jeg TROR faktisk det, at mange av de peneste mannfolka kommer fra Stavanger, men det er litt minus for dialekta..Den er jo UFORSTÅELIG for oss siviliserte..;-P Men i mange tilfeller er det en liten pris å betale altså.

:-)

hehe dialekta ja. :-)

Men det får dere glatt overse, når dere får sånne barske,sexy menn fra denne kanten.

Vi som hanker inn mannfolka herifra liker jo dialekten også da, så vi kan bare nyte hele pakka. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Hæ? Mener du meg? Eller har du lagt svaret på gal plass? Ville ALDRI gjort det. Ypper bare litt på gravidforumet fordi de tråkket meg på tærne der inne rett før jeg spontanaborterte.

Takk, nei jeg trodde det ikke altså. Måtte bare bli helt sikker. Takk for alle dine gode ord idag, Personifica!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

hehe dialekta ja. :-)

Men det får dere glatt overse, når dere får sånne barske,sexy menn fra denne kanten.

Vi som hanker inn mannfolka herifra liker jo dialekten også da, så vi kan bare nyte hele pakka. *s*

Hehe..Nettopp..Kanskje jeg får legge neste sommerferie til Stavanger kantene, om det er altså ikke er så at dere bare sender de beste hit..;-)

Men det er faktisk påfallende mnge stilige siddiser i byen i år. Det har blitt påpekt og diskutert.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

ser du meg ikke? :) hihi

Joda, hadde bare en liten pause.

Godt du ikke tror jeg har vært innblandet i et eller annet som jeg egentlig ikke vet hva dreier seg om. Men skjønner at det har foregått et eller annet rundt deg på psykiatriforumet. Jeg har vært svært lite der inne. :)

Hvorfor skulle jeg ha vært ekkel med en så hyggelig som deg? Neida, ikke tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...