Gå til innhold

Så hyggelig det er her ikveld dah :)


Gjest a survivor

Anbefalte innlegg

Du store, vide verda for en lang tråd. Å komme dagen derpå og prøve å lese hele denne tror jeg at jeg glemmer. Har lest sirka halvparten nedover, og så får resten stå til jeg blir pensjonist og får bedre tid til å lese. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 236
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    32

  • Dorthe

    30

  • ShitDiddelyDo

    14

  • laguna1365380434

    13

Mest aktive i denne tråden

DERFOR tror jeg du er jente :)

Ingen MENN skriver "dah" og "hihi"...

Jeg har alltid tenkt at survivor var mann. Vet ikke hvorfor.

Men etter at det ble skrevet så mye i en annen tråd om at "hihi" = kvinne, så har jo survivor "tatt av helt" og bruker "hihi" i ethvert innlegg! ;-)

Akkurat som om h*n vil demonstrere noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Han kan være homofil. En kompis er homofil, og han kan fint sende en sms med "hihi" der jeg ville skrevet "hehe". :)

Homfil, jente - spiller det noen rolle?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Homfil, jente - spiller det noen rolle?

:)

Nope, men det forklarer hihi-en. :)

Selv om jeg vet jeg generaliserer homofile veldig nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, siste uka har jeg ikke vært her så mye (selv om det ikke var ferie som var grunnen).

Men nå kommer jeg sterkt tilbake en ukes tid - før jeg tar ferie en hel måned!

;-)

Siden du sier det, så blir det vel bra?

:-)

Ferie både her og både der. Jeg har vært borte på andre siden av fjellet, 47 mil x 2 å kjøre. Nydelig natur og relativt heldig med været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du sier det, så blir det vel bra?

:-)

Ferie både her og både der. Jeg har vært borte på andre siden av fjellet, 47 mil x 2 å kjøre. Nydelig natur og relativt heldig med været.

Jeg svarte fordi du mente at jeg og de andre "rævholene" var borte. ;-)

Ellers skal vi også over fjellet - hvis det er samme øst-vest som deg, da. Men vi beveger oss langsomt. Starter med to uker på Sørlandet før vi kjører til Bergen med stopp der - og så resten av Vestlandet nordover.

Pent vær er bestilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte fordi du mente at jeg og de andre "rævholene" var borte. ;-)

Ellers skal vi også over fjellet - hvis det er samme øst-vest som deg, da. Men vi beveger oss langsomt. Starter med to uker på Sørlandet før vi kjører til Bergen med stopp der - og så resten av Vestlandet nordover.

Pent vær er bestilt!

Men du er jo ikke borte? Ellers ville du ikke svart?

Jeg har kjørt E134 fra ende til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt klar for en krangel jeg - men er så dårlig på det at jeg håper noen andre tar jobben. Må jo være noen som har noe å si om Siv Jensen eller Krekar?

Ja, tenk om de ble kjærester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er jo ikke borte? Ellers ville du ikke svart?

Jeg har kjørt E134 fra ende til annen.

Hehe. Men var borte siste uka ... (og i går kveld - da var jeg på fest).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du store, vide verda for en lang tråd. Å komme dagen derpå og prøve å lese hele denne tror jeg at jeg glemmer. Har lest sirka halvparten nedover, og så får resten stå til jeg blir pensjonist og får bedre tid til å lese. :o)

Hvis du ikke leser deg ned til litt under midten av denne lange tråden, så går du glipp av mange sexy mannfolk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke leser deg ned til litt under midten av denne lange tråden, så går du glipp av mange sexy mannfolk :)

Vel - jeg har vidt vært innom der også. Har til og med lagt inn navnet på _min_ favoritt. :-)

(under ett av ambers svar)

Resten kan kanskje ikke vente til jeg blir pensjonist likevel? Da er jo disse lekkerbiskene ikke lekkerbisker lengre, vil jeg tro? Får se hva jeg rekker i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amber: Ikke glem Trond Espen Seim. Jeg sier ikke mer!

Jeg linket til ham jo! Med bilder og greier. Sjekk tråden igjen!

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel - jeg har vidt vært innom der også. Har til og med lagt inn navnet på _min_ favoritt. :-)

(under ett av ambers svar)

Resten kan kanskje ikke vente til jeg blir pensjonist likevel? Da er jo disse lekkerbiskene ikke lekkerbisker lengre, vil jeg tro? Får se hva jeg rekker i kveld.

Smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sikle sikle*

Ja, ikke sant? Jeg har det nærbildet med hettegenser som skrivebordsbakgrunn og dåner nesten hver gang jeg logger meg av;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Da får jeg nok spørre deg, for så høyt står han ikke i kurs hos meg ;-)

Fint, da får jeg ha ham for meg selv, da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Nope, men det forklarer hihi-en. :)

Selv om jeg vet jeg generaliserer homofile veldig nå. :)

Det gjorde jeg óg, det er greit innimellom...

Det er greit når man generaliserer den veien, at man sier noen _kan_ være homo fordi de sier hihi og er jentete - men det er ikke greit å si at alle som er homo sier hihi og er jentete...

Enkel og grei setning som var lett å forstå....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det gjorde jeg óg, det er greit innimellom...

Det er greit når man generaliserer den veien, at man sier noen _kan_ være homo fordi de sier hihi og er jentete - men det er ikke greit å si at alle som er homo sier hihi og er jentete...

Enkel og grei setning som var lett å forstå....

:)

Men det er ofte litt morsommere å generalisere. :)

I hvert fall hvis man gjør som meg nå: Sitter her med feber og jævla vondt i halsen, og kjeder meg grusomt.

Men jeg er til og med for ør i hue til å klare å provosere noen skikkelig i dag.

Selv om jeg muligens har fått et kvinnfolk til å bruke 1 pose kaffe på 1 liter vann. I hvert fall krysser jeg fingra og håper det. Kanskje hun er pissed når hun kommer tilbake, og så kan vi fighte litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Men det er ofte litt morsommere å generalisere. :)

I hvert fall hvis man gjør som meg nå: Sitter her med feber og jævla vondt i halsen, og kjeder meg grusomt.

Men jeg er til og med for ør i hue til å klare å provosere noen skikkelig i dag.

Selv om jeg muligens har fått et kvinnfolk til å bruke 1 pose kaffe på 1 liter vann. I hvert fall krysser jeg fingra og håper det. Kanskje hun er pissed når hun kommer tilbake, og så kan vi fighte litt. :)

*ler*

Nå er du fæl :)

Hvordan har du klart å bli syk nå da? Og ikke minst - er det noe jeg (vi) kan gjøre for å muntre deg opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...