Gå til innhold

Så hyggelig det er her ikveld dah :)


Gjest a survivor

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Nja. Det begynner vel egentlig å dra seg sånn halvveis til der også. Selv om "lenge" er en definisjonssak.

Men jeg ville bare være politisk korrekt og ikke ekskludere noen hårfarger i innlegget over. :)

Ja, i dag var dagen du valgte til å bli politisk korrekt :)

*noterer det i huskeboken*

Nja var et vagt svar... Som relativt fersk singel da, så lurer jeg litt på hva man gjør når man ikke har lyst til å ha seg med eksen, ikke har lyst på en byrunde som ender i ONS - og ikke har noen kamerater ma kan ringe til uten at det blir rot i etterkant? Lever i sølibat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 236
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    32

  • Dorthe

    30

  • ShitDiddelyDo

    14

  • laguna1365380434

    13

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Ja, i dag var dagen du valgte til å bli politisk korrekt :)

*noterer det i huskeboken*

Nja var et vagt svar... Som relativt fersk singel da, så lurer jeg litt på hva man gjør når man ikke har lyst til å ha seg med eksen, ikke har lyst på en byrunde som ender i ONS - og ikke har noen kamerater ma kan ringe til uten at det blir rot i etterkant? Lever i sølibat?

Ja, jeg tror sølibat er alternativet. Du eliminerer jo det meste hvis du verken vil ha sex med eksen, tilfeldig forbipasserende kompiser eller ONS. :)

Men jeg kjenner problemet. Jeg er heller ikke noen jævel på ons, og akkurat nå har jeg få jeg kan ringe hvis behovet melder seg - og det gjør det jo.

Du må uansett drøye sexen en stund. Jeg tror sex var en medvirkende årsak til at jeg måtte fjerne piercingen min. Den fikk bra juling - alt for tidlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ja, jeg tror sølibat er alternativet. Du eliminerer jo det meste hvis du verken vil ha sex med eksen, tilfeldig forbipasserende kompiser eller ONS. :)

Men jeg kjenner problemet. Jeg er heller ikke noen jævel på ons, og akkurat nå har jeg få jeg kan ringe hvis behovet melder seg - og det gjør det jo.

Du må uansett drøye sexen en stund. Jeg tror sex var en medvirkende årsak til at jeg måtte fjerne piercingen min. Den fikk bra juling - alt for tidlig. :)

Brystpiercingen, altså. Den andre tåler både det ene og det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Ja, jeg tror sølibat er alternativet. Du eliminerer jo det meste hvis du verken vil ha sex med eksen, tilfeldig forbipasserende kompiser eller ONS. :)

Men jeg kjenner problemet. Jeg er heller ikke noen jævel på ons, og akkurat nå har jeg få jeg kan ringe hvis behovet melder seg - og det gjør det jo.

Du må uansett drøye sexen en stund. Jeg tror sex var en medvirkende årsak til at jeg måtte fjerne piercingen min. Den fikk bra juling - alt for tidlig. :)

Du kan ikke mene alvorlig at jeg må leve i sølibat i et halvt år (i verste fall et år!!) i påvente av at den skal gro??

Pøh, bare å snu andre siden til :)

Problemet er å finne noen selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, unnskyld!

Sånn er det å komme inn i en så lang tråd dagen etter og ikke lese helt systematisk.

Trond-gutten var ivaretatt, ja. Godt! :)

*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest a survivor

Tja, akkurat den formuleringen tilsa at du ikke er så ung. Utifra den tipper jeg du er 30. Alle de hi.hi-ene dine tilsier at du er rundt 20, så jeg er litt i tvil her. :-)

hihi... men hvorfor er du så interessert i dette dah? hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Du kan ikke mene alvorlig at jeg må leve i sølibat i et halvt år (i verste fall et år!!) i påvente av at den skal gro??

Pøh, bare å snu andre siden til :)

Problemet er å finne noen selvfølgelig...

Hehe, neida, det går nok greit. Og hvis du er snill med den i et par uker, så gror den vel. Jeg var ikke det, og jeg dro den opp både under sex og under soving (på magen).

Nei. Det er ikke noe triks å drøye sexen så lenge som et halvt år, selv om det er litt som å sykle, så jeg tror ikke du glemmer hvordan det gjøres. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke mene alvorlig at jeg må leve i sølibat i et halvt år (i verste fall et år!!) i påvente av at den skal gro??

Pøh, bare å snu andre siden til :)

Problemet er å finne noen selvfølgelig...

Prøver du å sjekke opp SDD? Han er reservert for dattera mi, ass!

Hun har bare ikke klart helt å bestemme seg enda.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Prøver du å sjekke opp SDD? Han er reservert for dattera mi, ass!

Hun har bare ikke klart helt å bestemme seg enda.....

Fått en ny, kjip svigersønn - igjen, nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått en ny, kjip svigersønn - igjen, nå? :)

Ja, tenk å få en fra Bergen. Har ikke møtt'n men denne svigersønnen er ferdig lege.

Er ikke helt sikker på om han passer inn i familien ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ja, tenk å få en fra Bergen. Har ikke møtt'n men denne svigersønnen er ferdig lege.

Er ikke helt sikker på om han passer inn i familien ;o)

Bergenser?

Det her blir verre og verre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergenser?

Det her blir verre og verre. :)

Fatter ikke hva frøkna tenker på jeg.

Vet ikke engang om jeg ville trives i en slik familie, jeg er bare ei dame fra Grünerløkka jeg :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...