Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sååå...ehe...betatt!

Blir livredd od småsvett og ukonsentrert og... Herlig, men så skummelt!

Kan noen si noen betryggende?

; )

Gjest a survivor
Skrevet

Sola skinner, skyene er hvite, vinden blåser svakt gjennom trærnes grønne blader ;) hihi

Skrevet

Sola skinner, skyene er hvite, vinden blåser svakt gjennom trærnes grønne blader ;) hihi

Fniiiis

Gjest LucySky
Skrevet

Når Livet viser seg, blir man redd det. Men meningen med livet er jo å leve det, da, svetting og kvalme og alt.

:)

Skrevet

Når Livet viser seg, blir man redd det. Men meningen med livet er jo å leve det, da, svetting og kvalme og alt.

sant, sant! Jeg blir bare så skrekkelig redd for å ¨såre og bli såret... Og plutselig virker det så mye lettere med "gamleelskern" en denne nye fantastiske mannen!

Skrevet

Det går nok over:-)

Ånei!! - Jo---Ååååååååå

Gjest a survivor
Skrevet

sant, sant! Jeg blir bare så skrekkelig redd for å ¨såre og bli såret... Og plutselig virker det så mye lettere med "gamleelskern" en denne nye fantastiske mannen!

Sett deg ned, og la de kjempe om deg :)

Skrevet

Ånei!! - Jo---Ååååååååå

Har du draget på han da?

Skrevet

Kjenner den følelsen ja! :o) Man er livende redd for å utlevere seg fordi man er så redd for å bli såret. Jeg sa det som det var til min kjære og da roet det seg mye. Men vi var nok kommet litt lengre enn det høres ut til at dere to er da.

Nyt det og lykke til! :o)

Skrevet

Har du draget på han da?

røøødme... d virker litt sånn..hihihi

Vi skal på to-hjuls tur og han sier han skal kle godt på meg.. sukk...

Skrevet

Såååå koselig!!!! :o) God tur!

Gjest togli
Skrevet

Oh, heldige du :-)

Skjønner godt det kribler både her og der ;-)

Skrevet

Såååå koselig!!!! :o) God tur!

takktakktakk!

Skrevet

Skal han kle godt PÅ deg? jeg hadde heller kledd av deg, hehe.

Skrevet

Skal han kle godt PÅ deg? jeg hadde heller kledd av deg, hehe.

han klarer det også...røøødme!

Skrevet

han klarer det også...røøødme!

Hehe, det vil jeg tro:-)

sarah bernard
Skrevet

Har intet betryggende å si, men ser at dere skal på tur, så ...God tur!

• 4 måneder senere...
Skrevet

Kjenner den følelsen ja! :o) Man er livende redd for å utlevere seg fordi man er så redd for å bli såret. Jeg sa det som det var til min kjære og da roet det seg mye. Men vi var nok kommet litt lengre enn det høres ut til at dere to er da.

Nyt det og lykke til! :o)

For hundre år siden skrev du svar på et inlegg jeg hadde om ny kjæreste (og at det var skummelt). Ville bare si skikkelig:

TUSEN TAKK!

Nå har jeg vært åpen og ha det sååå fint m fantastisk mann!!!

JIPPI!

Skrevet

For hundre år siden skrev du svar på et inlegg jeg hadde om ny kjæreste (og at det var skummelt). Ville bare si skikkelig:

TUSEN TAKK!

Nå har jeg vært åpen og ha det sååå fint m fantastisk mann!!!

JIPPI!

Så koselig å høre! :o) *Klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...