frk.s Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg er sååå...ehe...betatt! Blir livredd od småsvett og ukonsentrert og... Herlig, men så skummelt! Kan noen si noen betryggende? ; ) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Sola skinner, skyene er hvite, vinden blåser svakt gjennom trærnes grønne blader hihi 0 Siter
frk.s Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Sola skinner, skyene er hvite, vinden blåser svakt gjennom trærnes grønne blader hihi Fniiiis 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Sola skinner, skyene er hvite, vinden blåser svakt gjennom trærnes grønne blader hihi Når Livet viser seg, blir man redd det. Men meningen med livet er jo å leve det, da, svetting og kvalme og alt. 0 Siter
frk.s Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Når Livet viser seg, blir man redd det. Men meningen med livet er jo å leve det, da, svetting og kvalme og alt. sant, sant! Jeg blir bare så skrekkelig redd for å ¨såre og bli såret... Og plutselig virker det så mye lettere med "gamleelskern" en denne nye fantastiske mannen! 0 Siter
frk.s Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Det går nok over:-) Ånei!! - Jo---Ååååååååå 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 sant, sant! Jeg blir bare så skrekkelig redd for å ¨såre og bli såret... Og plutselig virker det så mye lettere med "gamleelskern" en denne nye fantastiske mannen! Sett deg ned, og la de kjempe om deg 0 Siter
mrxx Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ånei!! - Jo---Ååååååååå Har du draget på han da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 sant, sant! Jeg blir bare så skrekkelig redd for å ¨såre og bli såret... Og plutselig virker det så mye lettere med "gamleelskern" en denne nye fantastiske mannen! Kjenner den følelsen ja! ) Man er livende redd for å utlevere seg fordi man er så redd for å bli såret. Jeg sa det som det var til min kjære og da roet det seg mye. Men vi var nok kommet litt lengre enn det høres ut til at dere to er da. Nyt det og lykke til! ) 0 Siter
frk.s Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Har du draget på han da? røøødme... d virker litt sånn..hihihi Vi skal på to-hjuls tur og han sier han skal kle godt på meg.. sukk... 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 røøødme... d virker litt sånn..hihihi Vi skal på to-hjuls tur og han sier han skal kle godt på meg.. sukk... Såååå koselig!!!! ) God tur! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 røøødme... d virker litt sånn..hihihi Vi skal på to-hjuls tur og han sier han skal kle godt på meg.. sukk... Oh, heldige du :-) Skjønner godt det kribler både her og der ;-) 0 Siter
frk.s Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Såååå koselig!!!! ) God tur! takktakktakk! 0 Siter
mrxx Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 røøødme... d virker litt sånn..hihihi Vi skal på to-hjuls tur og han sier han skal kle godt på meg.. sukk... Skal han kle godt PÅ deg? jeg hadde heller kledd av deg, hehe. 0 Siter
frk.s Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Skal han kle godt PÅ deg? jeg hadde heller kledd av deg, hehe. han klarer det også...røøødme! 0 Siter
mrxx Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 han klarer det også...røøødme! Hehe, det vil jeg tro:-) 0 Siter
sarah bernard Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Har intet betryggende å si, men ser at dere skal på tur, så ...God tur! 0 Siter
frk.s Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 Kjenner den følelsen ja! ) Man er livende redd for å utlevere seg fordi man er så redd for å bli såret. Jeg sa det som det var til min kjære og da roet det seg mye. Men vi var nok kommet litt lengre enn det høres ut til at dere to er da. Nyt det og lykke til! ) For hundre år siden skrev du svar på et inlegg jeg hadde om ny kjæreste (og at det var skummelt). Ville bare si skikkelig: TUSEN TAKK! Nå har jeg vært åpen og ha det sååå fint m fantastisk mann!!! JIPPI! 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 For hundre år siden skrev du svar på et inlegg jeg hadde om ny kjæreste (og at det var skummelt). Ville bare si skikkelig: TUSEN TAKK! Nå har jeg vært åpen og ha det sååå fint m fantastisk mann!!! JIPPI! Så koselig å høre! ) *Klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.