Gjest Shira12 Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 I samme billigmerke? Jeg så de hadde hårskum i samme billigmerke til 9kr. hehe Du, nå når jeg tenker meg om så var det skum hun kjøpte... Men det var det merket du skrev. Da stemmer jo prisen også da ja. Sorry! Men håper at sprayen virker like bra da! ) Nå driver vi og pakker i bilen, og gelen har fått plass sammen med blenderen, skal nemlig lage strawberry daiquri også, nammenam! 0 Siter
amber sun Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 Du, nå når jeg tenker meg om så var det skum hun kjøpte... Men det var det merket du skrev. Da stemmer jo prisen også da ja. Sorry! Men håper at sprayen virker like bra da! ) Nå driver vi og pakker i bilen, og gelen har fått plass sammen med blenderen, skal nemlig lage strawberry daiquri også, nammenam! God tur! :-D Jeg skal ha ferie i et par uker nå, håper det blir bra vær. God sommer! 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 High hair fra www.lookfantastic.com Kjøper du to produkter, får du ofte med en ekstra gave også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.