Gå til innhold

NHD-Bilkjøring og B-preparater

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Nå har jeg altså greid å stryke igjen på den forbaskede førerprøven. Selv om du tidligere i et innlegg skrev til en gutt som hadde strøket 5 ganger at han burde bare gi opp har altså ikke jeg tenkt å gjøre det. Er nervøsiteten som ødelegger og jeg må stole på kjørelærer etc når hun mener jeg har ferdigheter til å greie å bestå

Er det ulovlig å kjøre om jeg feks tar sobril som hjelpemiddel til å holde roen?

tror ikke det. Er jo flere som bruker disse preparatene daglig og også kjører bil.

Poenget er vel at man ikke skal være påvirket i forstand at man er ruset eller at det påvirker kjøringen?

moren min har epilepsi og brukerm medisiner med varseltrekant hver dag , og det er vist lov.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Med døgndoser opp til 30 mg Sobril kan det forsvares å kjøre bil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...