Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Nå har jeg altså greid å stryke igjen på den forbaskede førerprøven. Selv om du tidligere i et innlegg skrev til en gutt som hadde strøket 5 ganger at han burde bare gi opp har altså ikke jeg tenkt å gjøre det. Er nervøsiteten som ødelegger og jeg må stole på kjørelærer etc når hun mener jeg har ferdigheter til å greie å bestå Er det ulovlig å kjøre om jeg feks tar sobril som hjelpemiddel til å holde roen? tror ikke det. Er jo flere som bruker disse preparatene daglig og også kjører bil. Poenget er vel at man ikke skal være påvirket i forstand at man er ruset eller at det påvirker kjøringen? moren min har epilepsi og brukerm medisiner med varseltrekant hver dag , og det er vist lov. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Med døgndoser opp til 30 mg Sobril kan det forsvares å kjøre bil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.