Gå til innhold

prøver igjen,noen som vet?

Anbefalte innlegg

Kan man få problemer med å sole seg på Cipralex?klør fryktelig og får kjempestore blåmerker etter at jeg har gått og klødd meg spes på bena,ser jo ut som jeg er mishandlet.

Ønsker også kommentarer på Cipralex og matlyst,raser ganske fort ned i vekt jeg selv om det ennå ikke er alarmerende.

sommerklem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236972-pr%C3%B8ver-igjennoen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg raser også ned i vekt..har ikke hatt problemer med blåflekker da..Det med vekten er for meg en fordel. Skal du ikke ned i vekt vet jeg at noen tar Cipralex på kvelden for å slippe kvalme, mangel på matlyst osv. Kan være du bare må ta de på kvelden istedet. :) En venninne av meg måtte bytte fra morgen til kveld pga det samme som du beskriver.

Klem

Jeg raser også ned i vekt..har ikke hatt problemer med blåflekker da..Det med vekten er for meg en fordel. Skal du ikke ned i vekt vet jeg at noen tar Cipralex på kvelden for å slippe kvalme, mangel på matlyst osv. Kan være du bare må ta de på kvelden istedet. :) En venninne av meg måtte bytte fra morgen til kveld pga det samme som du beskriver.

Klem

Hei.

Jeg tar pillene om kvelden.

Jeg mener og ha lest at man kan bli lyssensetiv av ssri.

Jeg er ikke så tynn enda at det er noen fare men plagsomt å ikke ha lyst på mat.

Jeg er 1,60 høy og veier i underkant av 60kg nå så får jeg bare matlysten tilbake går det nok bra.

Er glad du er på rett vei nå og håper du får det bedre etter hvert,for all del ikke steng deg inne,det har jeg gjort og det blir bare verre og verre.

Har kommet meg ut i det siste heldigvis.

klem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...