Gå til innhold

Eventyr!

Anbefalte innlegg

Gjest Ferri

Kay, jeg drømmer om og bo på gata :D

Der nå har jeg sagt det!! :P

Dro opp rullgardina som vanligvis holder sola laaaangt unna meg, vinden kom inn og det slo meg hvor fritt jeg kunne hatt det om jeg bare bodde på gata.

Hvis jeg bare nå klarer og gå ut av utgangsdøra....!

Alle tingene som jeg kunne opplevd!

Kay, har jo drømt om og bare stikke av og klare meg selv siden jeg var 13... Men kansje.. I år..! Kansje i år det blir så jævlig her at jeg klarer det i sommer?

Eller kansje jeg blir innlagt om en stund?

*drømmer om og bli reddet og tia går*

Kjipt og være så aleine!!

og jeg bare mummler her...!! sorry sorry...

natta da :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236997-eventyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes en utvei, men den er vond-og det er en lang vei å gå. Det høres kanskje lett ut, me jeg har vært der-er litt der enda....jeg er lei av å "bite tenna sammen" osv..en jeg lærte her om dagen at angst er en reell følelse som alle mennesker har hatt side vi kunne gå på to bein. Det er fordi vi skal kunne kjempe i krig, løpe fra en fare eller stå i mot noe vi frykter. Angst er en viktig følelse for oss mennesker. Etter at jeg fikk høre det har det lettet angsten min litt...Når jeg kjenner den kommer-klarer jeg noen ganger å tenke det, at dette har mange millionermennesker før meg følt-og de har overlevd. Av og til klarer jeg det ikke, men det tar jeg ikke lengre som et nederlag, mer en seier-fordi jeg har prøvd. Du skal ikke prøve mer enn du klarer- en langrennsutøver legger ikke ut på femmila med brukket ski :) Men det går an å sette seg et lite mål....Du kommer deg ut-det tar bare litt tid :)

Lykke til-og klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236997-eventyr/#findComment-1822119
Del på andre sider

Hei.

Nei du skulle ikke bodd på gata men i en koselig leilighet som var bare din og du skulle hatt en god venn som kom og hentet deg med ut og som du følte deg 100%trygg på.

Ensomhet er vondt og isolasjon gjør at man føler man lever i sitt eget lille fengsel,bare gitteret som mangler.

Vet jo ikke hvor gammel du er og om du er klar for ditt eget liv men det høres ikke ut som du har det godt der du er.

Får du noe hjelp med problemene dine?er det noen som støtter deg?

Jeg har sittet inne i huset i flere år men er så smått på vei ut og hvert lille skritt utenfor døra er en liten seier.

Ikke gi opp -klem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236997-eventyr/#findComment-1822543
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...