Gjest Gribben Bengt Skrevet 1. april 2001 Del Skrevet 1. april 2001 Hei alle! Jeg er en gutt på 19 som har noen spørsmål jeg håper jeg kan få svar på. Før jeg spør vil jeg legge fram treningsuka mi: Mandag: Yoga Tirsdag: Styrke/spinning Onsdag: Styrke Torsdag: Yoga Fredag: Styrke/spinning Lørdag: Fri Søndag: Fri Det jeg lurer på er om jeg bør spise en banan eller noe slikt mellom styrkeøkta og spinninga. Styrkeøkta er relativt hard, dog ikke 100 % (heller ca. 85-90 % eller noe slikt, skulle jeg tro). Spinningøkta er på 45 min., og før dette har jeg altså trent styrke i ca. 35 min. Jeg drikker masse, men føler at jeg trenger noe mer i mellom øktene. Jeg får ikke hold uansett, så det er ikke noe problem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 2. april 2001 Del Skrevet 2. april 2001 Hei, du må gjerne få i deg litt energi mellom øktene. Det vil øke ytelsen din. http://www.trim.no/kosthold/vaeske.shtml 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.