Gjest abra0 Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Jeg fikk hastetime fordi psykologen min er bekymret på fredag, og ikke uten grunn. Jeg har seriøst vurdert å klistre meg i fronten på en trailer eller noe den senere tiden. Fortalte også det at jeg ikke klarer å ta var på meg selv lenger, jeg er redd for meg selv og hodet mitt, tankene. Ble sendt hjem med nummeret til legevakten og ebdt om å ringe dit hvis det er noe... Syns det er jævla dårlig, har gjort mye dumt i hela og burde vel vært å sydd uansett men føler meg dårlig behandlet og at det er ett nederlag å ringe til legevakten nå. Arghhh, jeg trenger jo hjelp men vil liksom ikke skuffe de. Smerten invendig er intens, de kan sy meg sammen og late som de bryr seg men det vil ikke hjelpe når jeg er hjemme igjen om en time. 0 Siter
frosken Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Slike perioder er vanskelige, mest for deg som har det slik, men også for behandlere som skal vurdere hva som hjelper deg best på litt lengre sikt. Har du vært innlagt flere ganger før i slike perioder, eller er det første gangen du føler deg så presset av psykisk smerte? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.