Gå til innhold

Ang. mens-smerter..


Gjest smertefri

Anbefalte innlegg

Gjest smertefri

Hei!

Jeg er ei jente på 20 år som prøver og bli gravid, hadde en spontanabort før jula -99.

Hver mnd når det er mens-tid får jeg mens-smerter et par dager i forveien og de gir seg ikke før den nest siste dagen (mensen varer ca. 5 dager)

Men denne gangen har det ikke vært vondt i hele tatt, den varte som vanlig i 5 dager, men ikke et tegn til mens-smerter.

Første dagen med mens var 09-08, men i dag 16-08 kjentes jeg en voldsom stikking en liten stund så ga det seg.

Kan mens smertene gi seg så plutselig at fra å hatt mens smerter hver mnd fra jeg var 14 så skal jeg nå plutselig ikke merke det engang?

Er litt forvirret...

Håper på et lite svar.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Så fint at du ikke har hatt smerter ved mensen! Slikt kan skje, men ofte først etter man har født barb. Vi får håpe at det holder seg også ved neste menstruasjon!

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...