Gå til innhold

ikke helt riktig sted kanskje, men ble akutt knekt

Anbefalte innlegg

Gjest Zahara

Jeg syns din fars reaksjon var _veldig_ overdrevet. Når det er sagt sender jeg aldri meldinger til folk midt på natta med mindre jeg vet de er våkne. Er redd for å skremme dem. Det kan jo hende han ble redd.. Hvis noen ringer meg klokka tre om natta blir jeg livredd og tror at noen har dødd eller noe. Får jeg en sms blir jeg ikke redd i det hele tatt, men det kan jo hende andre blir redde.

ja... jeg hadde ALDRI RINGT kl 05..

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• Adriana

9

• DarkPink

9

• org

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Zahara

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151863592' post='3192289]

Han får slå av lyden om natta da hvis han ikke vil bli forstyrret.

Ser ikke helt problemet hans. Må jo hatt en sinnssykt til lyd hvis en sms klarte å vekke et helt hus

ja.. dessuten bruker han aldri å ha på tlf... han sjekker den bare nå og da..

Gjest Zahara

Hvis det ikke var sånn at du trengte å snakke med faren din midt på natten, så er det vel ikke noen grunn til å ta sjansen på å vekke ham og andre med sms midt på natten heller - tenker jeg.

Men så er det jo svært ulik praksis mht sending av sms rundt omkring. Noen mener man kan sende når som helst - jeg er ikke så glad for deg, da jeg våkner av sms også og ikke ønsker å slå av mobilen om natten i tilfelle noen trenger å få tak i meg.

Uansett så er det trist at faren din kjefter for dette, men samtidig vet du nå at det er dumt å sende sms til ham på et slikt tidspunkt dersom du ikke ønsker å vekke ham.

for å si det sånn.. var nok siste gangen.. hadde han bare kunnet sagt det på en annen måte. forholdet oss imellom er temmelig skjørt liksom. Jeg er rett og slett livredd for at han skal bli sint.

Gjest Zahara

Hvor i all verden har du det fra at faren ville slått henne hvis hun var i nærheten???

vel.. moren min ringte.. Jeg fortalte hva han hadde sagt, hun svarte m å si at jeg skulle være j glad vi bodde svært langt fra hverandre, for når han blir så sint og utrykker seg på den måten da slår han.. den fikk jeg rett i fleisen, midt i byens største lyskryss..

aner ikke hva som er sant. Moren min er mer ustabil i lynnet sitt enn meg.. men hun sa han hadde slått henne, og meg. han har fiket til meg ja, men jeg synes det er klar forskjell på å fike til og å slå med knyttneven...

Hun sa det var derfor han var en kontrollfreak og alltid forlangte perfeksjonisme og alt det, for hadde han ikke kontroll så slo han...

Jeg fikk ris som barn, men ser ikke på det som juling eller vold liksom..Jeg hadde sikkert ikke godt av det, men neppe veldig vondt av det heller ;)

uff. men nå er forholdet spolert igjen, for jeg blir faktisk livredd når han blir sint.. :(

Gjest Zahara

Det er alltid greit med en oppklaring men det er dumt å fortelle en halv historie her inne for man får svar etter hva man skriver :o)

jeg fikk ikke den tlf før lenge etterpå, den fra moren min.. etter at innlegget var skrevet.. og kan jo liksom ikke skrive hele livshistorien heller for noe jeg trodde bare var et lite utbrudd som inegn kom til å legge merke til.. sorry.. men det ble jo uansett en diskusjon om hva man bør gjøre, ikke gjøre med tlf sin..

;)

Gjest Zahara

Noen sover lettere enn andre og noen tør ikke skru av for de er redde for å miste kontrollen i tilfelle noe skjer. Jeg slår aldri av min mobil fordi jeg gjerne vil ha beskjed hvis noe skjer men eldstemannen min skrur av og gikk glipp av at bestefaren døde og venninna mi gikk glipp av fødselen til barnebarnet.

Så antagelig ble denne faren dritredd og når han oppdaget at det var noe uviktig så ble han forbannet, nettopp fordi han ikke forventet annet enn viktige sms'er om natta.

tror ikke han ble særlig redd, desverre.. hadde han blitt det så ville det sagt at han brydde seg om folk.. Han ble irritert fordi hans kone ble forbanna... han la stor vekt på det.. at hans familie ikke ville bli vekket på natta.. hadde han enda sagt at han blir redd når han får meldinger på den måten.. så hadde jeg forstått så godt.

Jeg tenkte meg ikke om når jeg sendte meld. Hadde han vært en annen en han er så hadde han kanskje blitt redd, så jeg burde latt vær. Men ville bare ha kontakt fra noen. uansett.. alt er bedre nå, og jeg savner han ikke en døyt egentlig, gjorde det bare akkurat da... og en int. diskusjon ble det.. selv om jeg knakk enda mer en liten stund..

Annonse

for å si det sånn.. var nok siste gangen.. hadde han bare kunnet sagt det på en annen måte. forholdet oss imellom er temmelig skjørt liksom. Jeg er rett og slett livredd for at han skal bli sint.

Trist at du har et så ugreit forhold til faren din!

Noen ganger kan det være greit å innse at det muligens er for sent å få de foreldrene man hadde trengt som barn.

Har du vært hos legen forresten og diskutert vedr. medisinene?

Gjest Zahara

Trist at du har et så ugreit forhold til faren din!

Noen ganger kan det være greit å innse at det muligens er for sent å få de foreldrene man hadde trengt som barn.

Har du vært hos legen forresten og diskutert vedr. medisinene?

ja.. han skrev brev til psykehuset.. så får vi se ;)

Han var over en time forsinket.. klokka ni om morran.. masse folk som klaget og gikk...

Jeg vil ikke legges inn da.. Men skulle få en vurdering.

Har gått bra i går og i dag. Passer dyr.. og vært på treff.. :)

Gjest mobilpåomnattenersært

for oss i den yngre generasjonen tror jeg ikke det er normalt å tenke slik faren din gjør og heller ikke slik psykiateren her svarer. Synes det er merkelig at folk som ikke vil bli vekket eller forstyrret har mobilen på! Er det noe viktig, vil man uansett kunne nå dem på fasttelefonen nattestid! Og man vil kunne regne med at en melding man sender, vil folk kunne lese når de slår mobilen på!! Min støtte går desidert til deg i denne saken!

Gjest Desverre ikke lege ennå!

ja.. han skrev brev til psykehuset.. så får vi se ;)

Han var over en time forsinket.. klokka ni om morran.. masse folk som klaget og gikk...

Jeg vil ikke legges inn da.. Men skulle få en vurdering.

Har gått bra i går og i dag. Passer dyr.. og vært på treff.. :)

Syns virkelig han faren din overreagerte litt!!

Men anyway, bra du endelig fikk tak i han legen din da :) Selv om du måtte vente lenge...

Finnes det leger som ikke er forsinkete???

jeg fikk ikke den tlf før lenge etterpå, den fra moren min.. etter at innlegget var skrevet.. og kan jo liksom ikke skrive hele livshistorien heller for noe jeg trodde bare var et lite utbrudd som inegn kom til å legge merke til.. sorry.. men det ble jo uansett en diskusjon om hva man bør gjøre, ikke gjøre med tlf sin..

;)

Jeg skjønner godt at du ikke legger ut livhistorien din her. Det gjør ikke jeg heller. Men det ble kanskje litt feil vinkling :o)

Husk at det er ganske mange som har mobilen på om natta for å få melding om noe viktig skjer, eksempelvis sykdom i familien eller at en har en eller annen vaktordning i jobben.

Jeg synes dette vitner om en ekstrem egosentrisitet og totalt manglende evne til å sette seg i den annens sted.

For et svar..Om man har en slik jobb så kan man vel ha en "jobbmobil" som ligger ved sengen. Privatmobilen kan skrus av, legges vekk eller settes på lydløs.

det som jeg opplevde som jævlig var jo at han var så utolig skrekkelig sint.. Ikke det at han ikke likte at jeg sendte melding.. Han kunne bare sagt det liksom.. Jeg og mine venner, og også venner av min mor sendes liksom i hytt og pine.. Så er ikke vant til å få en sånn reaksjon.. Og dette tok jo helt av. Takk for støtten.. jeg skjønner NHDs poeng og, men det var da fælt og krasst svar og..

Jeg skjønner ikke en så kvass reaksjon fra NHD. Har sett mange meget gode svar fra han, men dette svaret var bare ekkelt.....

Min datter på 12 kan finne på å sende meg nattamld kl 0200 når hun er hos sin far. Min sønn 22 kan plutselig ha husket noe han ville si meg og sende en mld uansett tid på døgnet....

Ville aldri finne på å bli sinna for noe så uskyldig!

Din fars raseri er for meg personlig helt grunnløst og ikke noe for deg å tenke mer på. Nå vet du jo reaksjonen hans.....

Klemmer til deg og varme tanker!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...