Gå til innhold

Jeg lurer veldig på dette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest my sunshine

Hei!

Ja det gjør vi alle:)

Ha en flott dag!

Klem fra nicole40:)

hei,Nicole! ha en fin dag,du også! så du hadde fått et svar til angående lampe(lysbehandling).du hadde prøvd det,sa du.men kanskje ikke rett type lampe? kanskje verdt et forsøk til,tenkte jeg.(eller var den lampen du kjøpte,anb. fra lege?det blir jo solgt mye humbug gjennom diverse firma også)

Gjest nicole40

hei,Nicole! ha en fin dag,du også! så du hadde fått et svar til angående lampe(lysbehandling).du hadde prøvd det,sa du.men kanskje ikke rett type lampe? kanskje verdt et forsøk til,tenkte jeg.(eller var den lampen du kjøpte,anb. fra lege?det blir jo solgt mye humbug gjennom diverse firma også)

Hei!

Jeg kjøpte den på apoteket,den lampen,så jeg tror den er skikkelig.DEn utstråler 10 000 Lux,på en vanlig dag om vinteren er det ca 50 Lux.....

Jeg betalte 3000 for den.Jaja,jeg vet ikke om den er skikkelig eller kanskje jeg bruker den for lite.

Gjest nicole40

Dette er nok SAD syndromet (seasonal affective disorder) Det du trenger er en lysboks med spesial lyspaere som simulerer dagslys. Paa den maaten faar hjernen nok lys. Det er mye forskning som steotter dette.

Ja,jeg tror nok jeg burde bruke den mye mer enn jeg gjør.Jeg kjøpte en sånn lampe på apoteket,betalte 3000 for den.

Annonse

Gjest my sunshine

Hei!

Jeg kjøpte den på apoteket,den lampen,så jeg tror den er skikkelig.DEn utstråler 10 000 Lux,på en vanlig dag om vinteren er det ca 50 Lux.....

Jeg betalte 3000 for den.Jaja,jeg vet ikke om den er skikkelig eller kanskje jeg bruker den for lite.

ettersom den er kjøpt på apotek,er det nok sikkert rett type lampe.angående hvor mange minutter/hvor ofte den skal brukes,har ikke jeg greie på.kanskje du kan undersøke dette,i tilfelle,som du sier at du kanskje har brukt den for lite? lykke til! håper du får en god høst og vinter!

Gjest nicole40

ettersom den er kjøpt på apotek,er det nok sikkert rett type lampe.angående hvor mange minutter/hvor ofte den skal brukes,har ikke jeg greie på.kanskje du kan undersøke dette,i tilfelle,som du sier at du kanskje har brukt den for lite? lykke til! håper du får en god høst og vinter!

Jeg merker det at hvis jeg tar for mye lys på kvelden får jeg problemer med å sove,så jeg tror den funker ganske bra.Den gjør meg mer våken når jeg føler meg deppa og søvnig.

En god høst og vinter til deg også!! :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...