Gå til innhold

Trøtt av alkohol og remeron?

Anbefalte innlegg

Gjest Partyjenta 21

De siste gangene jeg har drukket alkohol og vært ute på byen, har jeg hatt store problemer med å holde meg våken når det lir ut på natta. Har endt med at jeg har gått å lagt meg på golvet på et offentlig toialett og i går var jeg på dans og gikk å la meg i en bil for å sove etter ei vinflakse. Kan dette ha sammenheng med at jeg nå går på remeron? Tar de ikke før jeg skal ut selvfølgelig. Faktisk ganske frustrerende å bli så dødstrøtt. Er veldig glad i å feste, og før hadde jeg ingen problemer med å holde ut til langt ut på morgenkvisten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237152-tr%C3%B8tt-av-alkohol-og-remeron/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Partyjenta 20

ja, den kan forsterke alkoholeffekten.

det er langt ifra bra å holde på med dette, ikke kan det være noe særlig gøy å sove på offentlige toaletter og i biler eller (lol)

Jeg lurer på å slutte med dem snart, og en av grunnene er fordi jeg ønsker å holde meg våken på fest. Jeg blir mye roligere inni meg etter en fest. Har mye energi som bare må ut.

Gjest ettframtotilbake

Jeg lurer på å slutte med dem snart, og en av grunnene er fordi jeg ønsker å holde meg våken på fest. Jeg blir mye roligere inni meg etter en fest. Har mye energi som bare må ut.

ja, du får veie opp mot hverandre hva som er viktigst for deg, regner med det er en grunn til du går på de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...