Gå til innhold

til alle dere:skulle ønske

Anbefalte innlegg

Gjest my sunshine

skulle ønske jeg kunne viske marerittene dine bort-og bytte dem ut med søte drømmer,slik at du kunne våkne glad og uthvilt til en ny god dag.skulle ønske jeg kunne viske angsten din bort-og la deg kjenne bare trygghet.skulle ønske jeg kunne viske depresjonene dine bort-og la deg kjenne bare glede og kjærlighet.skulle ønske jeg kunne ta bort usikkerheten din,så du ble trygg på og glad i deg selv.heldigvis bor det en styrke i deg-sterk nok til å overvinne dette.glad for å få lov til å være der for deg,slik som du også er der for meg med støtte og trøst .klem:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237257-til-alle-dereskulle-%C3%B8nske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest my sunshine

Noen ganger går ønsker i oppfyllelse -my sunshine-.

Det er fine og gode ønsker du har der :)

Ønsker det samme for deg,du får det du gir,når intensjonen bak er god,og du mener godt,det er lett å merke.

Klem til deg.

takk,Mirandolina. koselig å få svar fra deg:) ble rørt,jeg..klem til deg fra meg,og gode ønsker!

Gjest Mirandolina

takk,Mirandolina. koselig å få svar fra deg:) ble rørt,jeg..klem til deg fra meg,og gode ønsker!

Tusen takk :)

Blir ofte rørt av det du skriver,kan se ut fra det du skriver at du er et godt menneske,og at du virkelig bryr deg om andre.

Husk og bry deg om deg selv også-

Klem igjen :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...