Gå til innhold

Til alle dere som sliter

Anbefalte innlegg

sillebertine

Jeg vet det er mange av dere som har det fœlt og som ikke ser noen utvei. Jeg føler med dere! Absolutt!!! Men i dag, akuratt nå, har jeg det bedre, og jeg tenkte jeg ville dele en liten sang med dere her:

"Dont give up

cos you have friends

Dont give up

Youre not beaten yet

Dont give up

I know you can make it good"

"Dont give up

You still have us

Dont give up

We dont need much of anything

Dont give up

cause somewhere theres a place

Where we belong"

Versjonen med Thomas Dybdahl er vakker og jeg takker Peter Gabriel for å ha lagd denne sangen.

Jeg håper at du som ikke har det så bra i dag kan finne et lite lysglimt og fortsette videre.

Lykke til. –Vi trenger alle litt trøst en gang iblandt. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237423-til-alle-dere-som-sliter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sillebertine

Hm, nicket ditt må være feil, det burde være snille bertine :)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Det er koselig å se at folk bryr seg.

Angående nicknamet; jeg valgte dette navnet fordi jeg synes det var et fint navn. Første gang jeg så det var på en gravsten, på familiens kirkegård. Jeg tenker på personen som hadde dette som navn, en gang for lenge siden, og føler at jeg bœrer litt av henne videre.Kanskje var hun litt snill også?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...