Gå til innhold

Sosiologi og psykisk helse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Violsa

nei. Bare at du kan plassere skyld så mye du vil. Men at du aldri kommer til å få det bedre uansett om du får 20 psykiatere til å si at du ble behandlet feil.

overgrepet skjedde uansett.men hva vet jeg.

Og å gruble så mye og tenke så mye på sin egen situasjon er ikke bra i lengden. Man graver seg bare dypere inn i det.

nei. Bare at du kan plassere skyld så mye du vil. Men at du aldri kommer til å få det bedre uansett om du får 20 psykiatere til å si at du ble behandlet feil.

overgrepet skjedde uansett.men hva vet jeg.

Og å gruble så mye og tenke så mye på sin egen situasjon er ikke bra i lengden. Man graver seg bare dypere inn i det.

Det var klokt sagt, Violsa :)

Gjest Hei33

"Psykologi og psykiatri handler kun om mennesket selv".

Vel, jeg mener da også at det handler om å kunne diagnostisere og behandle psyke mennesker. Det er vel noe psykologer og psykiatere lærer i sin utdannelse. I tilleg kan psykiaterne gi medisiner, siden de er leger "i bunnen".

Psykologi og psykiatri omhandler vel også samkvem mellom mennesker.

Men du må jo få lov til å ha din egen oppfatning av tingene. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...