Gå til innhold

Ubeskrivelig redd konstant.

Anbefalte innlegg

Jeg er så redd hele tiden. Går alltid rundt med en følelse av redsel inne i meg. Jeg er livredd. Kjenner konstant den vonde frykten inne i magen min. Den ubeskrivelige redselen. Det er så slitsomt å være så redd konstant. Jeg kjenner en indre uro inne i kroppen. Nesten som at jeg skal død fordi smerten er så grusom. Føler jeg dør av angst? Hvorfor føler jeg sånn? Er det normalt å være så redd konstnt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237471-ubeskrivelig-redd-konstant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Hadde det sånn jeg også før jeg begynte med medisiner,var livredd hele tiden,hysterisk og gråt.

Det er fryktelig å ha det sånn og jeg håper du søker hjelp om du ikke har det.

Ønsker deg alt godt.

Stor klem til deg.

Jeg går på medisiner, men synes ikke de hjelper noenting.

Jeg går på medisiner, men synes ikke de hjelper noenting.

Hei.

Har du brukt dem lenge?kanskje du må øke dosen men det må du jo snakke med legen om.

Jeg bruker 20 mg Cipralex og har også noen vival i krisetillfeller.

Vet jo ikke hva du bruker men synes du bør få en time hos legen fort for det er så grusomt å ha det sånn.

Hei.

Har du brukt dem lenge?kanskje du må øke dosen men det må du jo snakke med legen om.

Jeg bruker 20 mg Cipralex og har også noen vival i krisetillfeller.

Vet jo ikke hva du bruker men synes du bør få en time hos legen fort for det er så grusomt å ha det sånn.

Jeg går også på cipralex 20 mg. og har prøvd flere forskjellige, men jeg synes ikke det hjelper. Jeg tar også sobril, men jeg må opp i så stor dose på de at det er litt dumt pga. tilvenning. Ja, det er helt grusomt å ha det sånn. Helt fryktelig.

Jeg går også på cipralex 20 mg. og har prøvd flere forskjellige, men jeg synes ikke det hjelper. Jeg tar også sobril, men jeg må opp i så stor dose på de at det er litt dumt pga. tilvenning. Ja, det er helt grusomt å ha det sånn. Helt fryktelig.

Høres ikke ut som Cipralexen virker som den skal,tok ganske lang tid før jeg begynte å få god virkning av den.

Føler du at det er noe spesiellt du er redd?

Er det mulig å få en krisetime hos legen og la han se hvordan du har det?

Jeg har måttet ha krisetimer flere ganger og i en sånn tilstand trenger du hjelp med en gang.

Eller kunne du ringe til lege om du ikke holder ut.?

Annonse

Høres ikke ut som Cipralexen virker som den skal,tok ganske lang tid før jeg begynte å få god virkning av den.

Føler du at det er noe spesiellt du er redd?

Er det mulig å få en krisetime hos legen og la han se hvordan du har det?

Jeg har måttet ha krisetimer flere ganger og i en sånn tilstand trenger du hjelp med en gang.

Eller kunne du ringe til lege om du ikke holder ut.?

jeg har gått på ciprlaex i et halvt år så den skulle virke nå. men jeg merker ingenting. jeg tør ikke å ta kontakt med legen heller fordi jeg er så redd for leger. tør ikke å snakke med fremmende.jeg tør ikke å gå til fastlegen engang. psykologen må være med meg fordi jeg er så redd. flaut det da..

jeg har gått på ciprlaex i et halvt år så den skulle virke nå. men jeg merker ingenting. jeg tør ikke å ta kontakt med legen heller fordi jeg er så redd for leger. tør ikke å snakke med fremmende.jeg tør ikke å gå til fastlegen engang. psykologen må være med meg fordi jeg er så redd. flaut det da..

hei.

Jeg har hatt med folk fra psykiatrisk poliklinikk til legen,ikke så kjekt men det var helt nødvendig for det går ikke an å ha det sånn vet du.

Husk at legen er der for å hjelpe og hjelp må du jo ha .

Rart at du har sånn angst etter et halvt år,har det vært sånn hele tiden?

Hei .

Sitter her og tenker på deg og hvordan du har det,er du bedre i dag eller er det det samme?

klem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...