Gå til innhold

Sykkelshorts

Anbefalte innlegg

illuminatum
Skrevet

Du er så sikker at du har noen rosa skjorter også du, kanskje?

Og hva skulle vært problemet med rosa skjorter?

Har selv mange, men er nok hetro med både sambo og barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Det kan ikke være helt meningsløst. Jeg får gnagsår og vondt hvis jeg sykler uten sykkelbukse, men med er jeg fin som en barnerumpe uansett hvor langt jeg sykler. Meget beghagelig er det også."

Hmm... :-) Ja, men altså... Snakker vi forbi hverandre?

Sykkelbukse? Ja, for faen.

Bokser under? Nei, for helvete.

Mener du "bokser" istedenfor sykkelbukse, slik at du er uenig? Er litt forvirra her nå.

Bokser under sykkelshorten....Mike Tyson eller Muhammed Ali?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, neida:-)

Men det må jo være lov å mene at enkelte ting er homofile. Og for en heterofil kar er det ikke et pluss å ha noe homofilt over seg.

Skrubbsår i ræva er vel strengt tatt ikke noe mindre homofilt. :)

Skrevet

Man skal ikke ha det, men som kvinnfolk har jeg det alikevel. Synes det er uhygenisk uten. Men bruker bare stringtanga, så det er ikke så mye som kan gnage der.

Gjest staedtler
Skrevet

Bokser under sykkelshorten....Mike Tyson eller Muhammed Ali?

Går helt klart for Muhammed Ali. En myyye bedre bokser enn Tyson. Sistnevnte slo seg opp og fram ved å møte dårligere boksere enn ham sjøl.

Angående bokser under sykkelshortsen: man vil uansett være trygg, for et angrep her ville vært under beltestedet.

(Ett ordspill i ditt innlegg, to i mitt. Hah.)

Skrevet

Går helt klart for Muhammed Ali. En myyye bedre bokser enn Tyson. Sistnevnte slo seg opp og fram ved å møte dårligere boksere enn ham sjøl.

Angående bokser under sykkelshortsen: man vil uansett være trygg, for et angrep her ville vært under beltestedet.

*s*

Gjest Mirandolina
Skrevet

Men det må jo være lov å mene at enkelte ting er homofile. Og for en heterofil kar er det ikke et pluss å ha noe homofilt over seg.

Bra det da hehe :)

Har sett hetrofile som er feminine også jeg,alle har vel maskuline og feminine sider,er ikke noe galt ved det.

Folk er som de er :)

Skrevet

"Sistnevnte slo seg opp og fram ved å møte dårligere boksere enn ham sjøl."

Han var ekstrem, og for enkelte uovervinnelig. Husker spesiellt kampen mot den da utdaterte Spinks, og mot Frank Bruno. På den tiden var Tyson absolutt god, fordi han var så intimiderende. Så mistet han det, og så så var han bare middelmådig.

Ali var mer vedvarende over tid, selv om han jaggu varierte mye over skalaen han også. Det var langt fra alle kampene hans som var noe å skryte av.

".........................................."

Skrevet

Og hva skulle vært problemet med rosa skjorter?

Har selv mange, men er nok hetro med både sambo og barn.

Synes du det er fint med rosa skjorter? :-)

Skrevet

"Men det må jo være lov å mene at enkelte ting er homofile. Og for en heterofil kar er det ikke et pluss å ha noe homofilt over seg."

Men du legger jo opp til at noe "homofilt" er negativt, og å bruke det som et skjellsord/uttrykk?

Skrevet

"Men det må jo være lov å mene at enkelte ting er homofile. Og for en heterofil kar er det ikke et pluss å ha noe homofilt over seg."

Men du legger jo opp til at noe "homofilt" er negativt, og å bruke det som et skjellsord/uttrykk?

Det er selvfølgelig ikke noe kompliment for meg om noen antar at jeg er homofil! På samme måte som jeg heller ikke setter pris på å bli tatt for å være svensk.

Skrevet

Det er selvfølgelig ikke noe kompliment for meg om noen antar at jeg er homofil! På samme måte som jeg heller ikke setter pris på å bli tatt for å være svensk.

"Det er selvfølgelig ikke noe kompliment for meg om noen antar at jeg er homofil!"

Nei, men det er bl.a ved å se på graden av hysteri og fobi at vi skiller menn som er helt sikre og trygge på seg selv og sin seksualitet, fra de som er...mindre, for å si det sånn :-)

Forøvrig er det vanvittig mange "homser" rundt omkring hvis sykkelshorts er homofilt. Jeg tipper det heller er en uvilje til å vise frem en heller slapp og utrent del av kroppen...:-)

"........................................"

illuminatum
Skrevet

Synes du det er fint med rosa skjorter? :-)

Ja, liker de godt jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...