Gå til innhold

Føler meg ødelagt

Anbefalte innlegg

Gjest Amoline

Føler meg som en fugl med brukne vinger. Føler en tomhet hele tiden. Vaser rundt i rot og orker ikke dusje. Føler meg av og til helt lammet. Noen ganger blir jeg vanvittig rasende og bitter. Og vender det innover mot meg selv, drikker, røyker for mye. Ser meg i speilet og jeg ser ikke ut som den jeg engang var. Troskyldigheten stjal han. Men jeg er glad i han og han har dratt videre og da er det ikke mer å gjøre med den saken.

Klarte noen timer å bli sint på han i går. Da fikk jeg plutselig litt energi igjen. men ellers er jeg tom, og flat. Som om jeg er død og ødelagt. Jeg har holdt det hemmelig i så mange år for å beskytte han. Han var hele livet mitt og nå er det ikke noe igjen. Og jeg har følt at det var min skyld. Og derfor skader jeg meg selv. Jeg ber til Gud om at han skal ha det godt, samtidig ødelegger jeg meg selv, sakte men sikkert.

Jeg hadde troen en gang, og jeg hadde noe uskyldig over meg. Og jeg ville noe. Tok en lang utdannelse, trodde på fremtiden. Var troskyldig. Trodde på kjærligheten.

Det er som om noe inni meg er dødt. Jeg sitter her ubevegelig. har ikke driv, blir sliten av å gjøre noe fysisk. Psykisk også. Ting føles meningsløst. Gnisten, meningen er borte. Dødt. Han var alt i mange år. Han burde forstått at han var alt. Og hjulpet. Som han skulle.

Så på mobilen da jeg sto opp i dag. 07.07.06

Trodde ikke det skulle bli sånn en gang 07.07.96.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237661-f%C3%B8ler-meg-%C3%B8delagt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest my sunshine

hei,kjære.jeg føler med deg. man ofrer seg selv av kjærlighet,og sitter igjen med ingenting tilslutt.for man har glemt å elske seg selv.jeg har opplevd de samme følelsene. jeg har gått i mange år med lavt selvbilde,i tillegg til depresjon og angst,men er på vei oppover nå.venter på å få time hos psykolog.har allerede fått god hjelp ved et senter mot overgrep,og jeg håper du også tar kontakt med senter og også får fastlegen din til å henvise deg til psykolog, for du kan få et godt liv.det er også mange som har kommet seg ut av en slik situasjon ved å snakke med nære(venner/familie)og bearbeidet ting på den måten.men du høres ganske deprimert ut,så jeg synes du bør søke hjelp. slike senter mot overgrep kan du også kontakte pr mail,eller tlf,lykke til!klem fra meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...