Kimmern1365381000 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei.Jeg er en gutt på 25 år som fikk diagnosen paranoid schizofreni for 6 år siden. Har brukt mange antipsykotika, men nå bruker jeg zeldox, og det fungerer ganske greit.Bruker også rivotril mot angst.Men til saken. For litt over et år siden fikk jeg ikke sove om natta, brukte bare en imovane en sjelden gang, men i fjor fikk jeg ikke sove på de. Jeg prøvde zopiclone, apodorm,nozinan,vallergan og stilnoct. Alt dette fungerte en stund, men måtte bytte etter bare noen uker. Nå gidder jeg ikke å ta noen av de nevnte fordi at de funker ikke allikevel, og det resulterer i at jeg sover 3-4 timer(hvis jeg er heldig) i døgnet, og angsten og stemmene jeg hører er ganske ille når jeg ikke får mer søvn. Har du noen råd, og vet du hvorfor jeg ikke får sove?Hilsen sliten redd og desperat gutt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237714-s%C3%B8vn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.