Gjest Hei33 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Fikk spørsmål av psykologen om jeg har hatt erfaringer med det overnaturlige, og jeg svarte ja. Måtte gi noen eksempler, og da fortalte jeg at jeg hadde for "vane" å se skygger rundt meg. Har også opplevd f.eks.parfymelukter som bare har kommet i huset mitt. En gang opplevde jeg også at noen tok på ryggen min, uten at det var noen der. Jeg fortalte videre at jeg trodde på en åndeverden som jeg var sensitiv for. Så nå får jeg vel stempel som psykotisk nå da, eller? Er det vanlig for folk å tro dette? Vet at Mirandolina sier hun har evner, men at hun ikke vet om det er normalt eller psykt. Lurer selv også, når det gjelder meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237722-det-overnaturlige/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amoline Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har også kjent både fremmede parfymelukter forbi nesen min og gammel svettelukt i leiligheta mi, på bestemte plasser som har sneivet forbi nesa mi og som ikke hører noen plass hjemme. Har også en katt som oppfører seg unaturlig. Hun sitter i en krok hele tiden og har sittet i samme kroken i snart 3 mnd nå. I den kroken er det en skygge som ligner på en kvinneprofil. Jeg tror ikke noe særlig på det overnaturlig altså og er ikke psykotisk, og ingen psykolog har diagnostisert meg som det. Dette er bare ting som jeg har registrert og som jeg ikke lar meg ense av i noe grad. Jeg dyrker ikke det overnaturlige og tror stort sett på skolemedisin. Jeg har også opplevd flere ting, så jeg tror det må være flere ting mellom himmel og jord. Har slektninger som også har opplevd merkelige ting. Mennesker som konsekvent avviser dette, undrer meg mye. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237722-det-overnaturlige/#findComment-1831070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirandolina Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Sett fra "overnaturlig" synspunkt....siden du nevte meg.... Skyggene rundt deg kan være hjelperene dine,det er ikke noe å bli redd for...jeg ser det veldig ofte "dere er der ja" tenker jeg... Parfymelukter kan være tegn fra hjelpere/guider/engler,når jeg lukter parfyme,sier jeg "takk for at dere er med meg" Og når jeg kjenner en hånd på ryggen,vet jeg hvem det er,en avdød som viser at han er der for meg. Har opplevd mye i tilegg til dette,mye godt..mye skremmende,tror man kan takle det til en viss grad...men om det overtar hele hverdagen/livet....er det kanskje et problem. Når man ikke kan skille hva som er hva,men når jeg leser at andre også har slike opplevelser,tenker jeg "det er ekte",ser på det som et tegn fra den andre siden,de snakker via mennesker også. Men i psykiatrien...er det vel noe annet...ja sykdom. Men jeg er usikker,men en som er medium selv og healer sa til meg at mye av mine opplevelser var selvskapt,etter det ble jeg forvirret...men noe av det var reellt også Men så er det dette med funksjonsevnen....nei,vet ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237722-det-overnaturlige/#findComment-1831096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirandolina Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har også kjent både fremmede parfymelukter forbi nesen min og gammel svettelukt i leiligheta mi, på bestemte plasser som har sneivet forbi nesa mi og som ikke hører noen plass hjemme. Har også en katt som oppfører seg unaturlig. Hun sitter i en krok hele tiden og har sittet i samme kroken i snart 3 mnd nå. I den kroken er det en skygge som ligner på en kvinneprofil. Jeg tror ikke noe særlig på det overnaturlig altså og er ikke psykotisk, og ingen psykolog har diagnostisert meg som det. Dette er bare ting som jeg har registrert og som jeg ikke lar meg ense av i noe grad. Jeg dyrker ikke det overnaturlige og tror stort sett på skolemedisin. Jeg har også opplevd flere ting, så jeg tror det må være flere ting mellom himmel og jord. Har slektninger som også har opplevd merkelige ting. Mennesker som konsekvent avviser dette, undrer meg mye. Godt at også andre tror det er mere mellom himmel og jord,jeg tror paranormale fenomener er vanlig,men det er ikke så mange som snakker høyt om det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237722-det-overnaturlige/#findComment-1831121 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramir Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg har hatt veldig mange paranormale opplevelser. Blandt annet har jeg hatt lett får å fly avgårde til andre steder. En av de beste opplevelsene var da jeg kom til et sted litt bakover i tid. Det var mørkt og varmt og jeg bøyde meg ned og berørte bakken. Da følte jeg for første gang i mitt liv at jeg var en del av jorden, at jeg var totalt ubetydelig og jeg var lykkelig som aldri før! Så føk jeg oppover og ble del av en spiralformasjon. Da var jeg så liten som det er mulig å bli, igjen var jeg totalt betydningsløs men det gjorde ingenting for jeg var allikvel en del av Livet. Jeg hadde IKKE lyst til å komme tilbake til denne virkeligheten. Ellers har jeg sterke sanselige opplevelser. På sitt mest intense kommuniserer trær med meg. Tror jeg lar være å servere dette til psykiateren. Da blir det vel et tørt og klinisk notat i journalen min. Og hva skal det være godt for? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237722-det-overnaturlige/#findComment-1831278 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jøjemeg Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg har også kjent både fremmede parfymelukter forbi nesen min og gammel svettelukt i leiligheta mi, på bestemte plasser som har sneivet forbi nesa mi og som ikke hører noen plass hjemme. Har også en katt som oppfører seg unaturlig. Hun sitter i en krok hele tiden og har sittet i samme kroken i snart 3 mnd nå. I den kroken er det en skygge som ligner på en kvinneprofil. Jeg tror ikke noe særlig på det overnaturlig altså og er ikke psykotisk, og ingen psykolog har diagnostisert meg som det. Dette er bare ting som jeg har registrert og som jeg ikke lar meg ense av i noe grad. Jeg dyrker ikke det overnaturlige og tror stort sett på skolemedisin. Jeg har også opplevd flere ting, så jeg tror det må være flere ting mellom himmel og jord. Har slektninger som også har opplevd merkelige ting. Mennesker som konsekvent avviser dette, undrer meg mye. Jeg tror du burde sjekke pulsen på katta di. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237722-det-overnaturlige/#findComment-1831288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tror ikke på dette Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg har det også sånn når jeg er veldig sliten og ikke har sovet skikkelig på mange uker. Da ser jeg skygger, ting rører på seg, skvetter til og må se to ganger på gjenstander for å være sikker på at det ikke var noe annet jeg så osv. Alt blir veldig "intenst" hos meg. Hører og ser alt mye sterkere på en måte. Men jeg vet at dette er bare tull. Jeg er ikke sånn når jeg er frisk. Har null tro om at dette har med noe overnaturlig å gjøre, men all respekt for de som er troende. Dette er bare et uttrykk for sykdom, slitenhet, kroppen din sier ifra om at nok er nok (tror jeg). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237722-det-overnaturlige/#findComment-1831333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beib Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 jeg har selv erfaring med det overnarturlige,har hatt åndeutdrivelse her i huset 2 ganger..har 2 hjelpere som er med meg,de er på min venstre side..ene katten min som er død som jeg var vrldig knyttet til er også med meg og trøster meg i vanskelige situasjoner.. hører ofte at noen går i etg over meg seg om det ikke er noen der,samboeren min har også opplevd dette,kaffemaskinen slår seg av og på,dusjen stopper plutselig og dyrene blir ekstremt urolige.. ja det finnes ting mellom himmel og jord,men som oftest vil de en ikke noe vondt,bare hjelp til og komme seg videre,inn i lyset.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237722-det-overnaturlige/#findComment-1831506 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.